Gå til innhold

Flørting/ forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest forelsket frue

Et lite hjertesukk.

Tror jeg har kommet i "midtlivskrisen". Har vært gift med samme mann i 23 år nærmest av"gammel vane". Forholdet vårt er ike så mye å skryte av.

Dette resulterer jo i at jeg blir veldig oppmerksom på andre menn som jeg omgås i forbindelse med aktiviteter utenom jobb. Nå har jeg klart å bli ganske betatt av en mann jeg omgås en del med i forbindelse med et utvalg vi begge er med i.

Vi er vel begge litt betatt av hverandre og småflørter litt når vi treffes, men vi vet begge utmerket at dette ikke er bra. Likevel tenker jeg veldig mye på ham og ønsker å tilbringe mer tid med ham.

Ikke lett dette her og det bidrar jo ikke akkurat til at ekteskapet blir bedre. Jeg må nok jobbe med meg selv og prøve å sortere ut tanker og følelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364728-fl%C3%B8rting-forelskelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan bruke litt tid og energi på å finne ut hvorfor forholdet til mannen ikke er så bra som det kunne vært?

Kanskje kan du bidra med noe slik at det blir bedre?

Kanskje du kan tenke flørtete og forelskede tanker om mannen din, og se ham i litt annet lys, om du prøver å dreie fokuset mot ham i stedet for mot den andre?

Gjest forelsket frue

Kanskje du kan bruke litt tid og energi på å finne ut hvorfor forholdet til mannen ikke er så bra som det kunne vært?

Kanskje kan du bidra med noe slik at det blir bedre?

Kanskje du kan tenke flørtete og forelskede tanker om mannen din, og se ham i litt annet lys, om du prøver å dreie fokuset mot ham i stedet for mot den andre?

Vi har lenge prøvd å finne ut hvorfor ting har blitt som de har blitt uten å bli noe særlig klokere. Jeg har prøvd å få mannen min med på parterapi, men det ville han ikke, det virker som om han er fornøyd som det er.

Som et resultat av dette blir det til at jeg ikke orker å bruke energi på å forbedre vårt forhold men søker ut, men det er ikke slik at jeg hiver meg over første og beste mann.Når det gjelder denne mannen jeg nå er litt betatt av skal jeg etter beste evne prøve å forholde meg til ham på et vennskapelig plan

Vi har lenge prøvd å finne ut hvorfor ting har blitt som de har blitt uten å bli noe særlig klokere. Jeg har prøvd å få mannen min med på parterapi, men det ville han ikke, det virker som om han er fornøyd som det er.

Som et resultat av dette blir det til at jeg ikke orker å bruke energi på å forbedre vårt forhold men søker ut, men det er ikke slik at jeg hiver meg over første og beste mann.Når det gjelder denne mannen jeg nå er litt betatt av skal jeg etter beste evne prøve å forholde meg til ham på et vennskapelig plan

Kanskje mannen din forstår alvoret om du snakker med ham om det at du nå søker ut for å få bekreftelse?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...