Gjest Hulderen Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kjæresten min har hjulpet meg meg å skifte ut hele kjøkkenet, både å kjøre på Ikea, plukke deler, kjøre dem hjem til meg og få skrudd sammen hele greia og få det opp. Han har også bestilt baderomsinnredning (den er spesiallaget), hentet den noen mil unna, montert den, ordnet med rørlegger, fikset stort speil og selve vaskeservanten + at han selv har gjort noe elekstriskeopplegg for meg (det har han lov til etter sin utdanning altså). Han har også hjulpet meg å male to rom i leiligheten min. Har ikke falt ham inn ett sekund å skulle forlange betaling for dette! Jeg har hjulpet til med mye av dette altså + at jeg har gjort masse ting for ham i hans hus da - for meg er det en selvfølge kjærester imellom. ) Jeg sier altså ikke dette for å skryte, men for å få frem ting jeg mener er vanlige i et forhold, bare så det er sagt. ) Jeg syns også at det du beskriver høres ut som helt normale ting kjærester gjør for hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364788-hva-er-vanlig-for-kj%C3%A6rester/page/2/#findComment-3169186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.