Gå til innhold

kreft i ribbeina?

Anbefalte innlegg

Gjest helseangst

Har siden november hatt smerter i brystet som kommer og går. Tatt ekg alt er fint. Tatt masse blodprøver, sikkert 30 stykk. Senkning er 10, alle hvite, røde blodlegemer normal. Jeg har mye smerter i hele kroppen og tror selvfølgelig jeg har kreft i hele kroppen. Legen sier at da ville det slått ut på noen blodprøver og at kreftsmerter ikke kommer og går og flytter seg rundt i kroppen. i det siste har jeg verket slik flere steder i ribbeina. det kommer og går og er veldig intsnst når det står på. Kan jeg ha kreft i ribbeina?Selv om alle blodprøver er normale? har lyst å ta røntgen men lege og fysio sier det er muskelspenninger og angsten for sykdom. Jeg har også i over ett år hatt smerter som kommer og går i brystene. Ikke noen kuler, ikke vondt å ta, men kommer noen verkende smerter også der. Noen som vet om det er mulig å gå rundt med kreft i store deler av kroppen uten at det viser noe avvik på blodprøver?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364791-kreft-i-ribbeina/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du hatt kreft i hele kroppen så vil vel det anses som veldig langt ut i et kreftforløp. Dvs at du hadde hatt langt mer symptomer på en kreftsykdom enn det du har. Helseangst er vondt og livsødeleggende. Har du forsøkt å få noe hjelp for den?

ja jeg går til psykolog, fysio, og har begynt på zoloft. Men det er smertene som plager meg ver dag og tror fortsatt jeg er syk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364791-kreft-i-ribbeina/#findComment-3169203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...