Gå til innhold

Hvordan går jeg frem?

Anbefalte innlegg

Gjest ømtålig tema

Etter en lang vanskelig periode har mannen min og jeg funnet tilbake til hverandre, og alt er fryd og gammen. Bortsett fra sex. På den fronten skjer det svært sjelden noe (tre ganger siden nyttår?), og når det gjør det handler det bare om at JEG skal ha det bra.

Dere synes kanskje det er rart at jeg "klager" på dette, men han kommer aldri, og han virker mest forsiktig hele tiden. Dette er veldig ulikt slik det var før vi fikk problemer.

Jeg føler for å finne ut av dette slik at vi kan få det bedre på denne fronten også, men HVORDAN GÅR JEG FREM?

Jeg har så vidt sagt noe en gang (er det noe galt vil jeg gjerne at vi skal kunne snakke om det), men han sier bare at lysten går "litt opp og ned". Dette er ikke min oppfatning (noe jeg selvsagt ikke sier).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/364873-hvordan-g%C3%A5r-jeg-frem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...