Gå til innhold

tannlege skrekk

Anbefalte innlegg

Hei . Var tidligere innom med et spørsmål om valium , og dette er vel noe av det samme. Jeg har tannlege time i morgen , og til min store fortvilelse har jeg ingen til å kjøre meg og uten de to valium tablettene er det en uutholdelig tanke på hvordan jeg skal få motet meg opp til å dra dit . Er det mulig å kjøre selv om man tar to tabletter? Jeg kjenner ikke at det er noe virkning på de selv . (Foruten at jeg ikke er så fryktelig redd.) Jeg ser ingen muligheter til at jeg tør å dra opp uten de , og jeg bør vel dra ettersom jeg har en midlertidig fylling som er knekt...?. Hva kan skje om jeg kjører oppover med to valium. Får man noe straff om man blir stoppet?? Hvor lenge sitter valiumen i kroppen??? Jeg håper du kan svare meg . Jeg tør ikke ringe å avbestille timen heller så jeg ser ikke noen annen mulighet enn å kjøre selv .Kan jeg kjøre om jeg bare tar en i alle fall...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36497-tannlege-skrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest varseltrekant

Du vil bli straffet som om du kjørte med promille hvis du blir stoppet, hvis du blir innblandet i en ulykke når du har tatt en eller flere valium er du i virelig trøbbel!

Det er farlig å kjøre med slike medisiner innabors!

Kan du ikke ta taxi da? Evt kjøre bilen til tannlegen en stund før du har time, ta tablettene og så sitte å lese i bilen til de virker. Så kan du ta taxi hjem, og få noen til å hente bilen sammen med deg om kvelden?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36497-tannlege-skrekk/#findComment-139394
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...