Gjest Malstrøm Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg er en kvinne på 40 år som har problemer med seksualitet. Jeg er gift og har barn. Jeg er for så vidt glad i mannen min, men tenner overhodet ikke seksuelt på ham lenger. Orker ikke tanken på å ha sex med ham. Liker ikke å se på ham. Av og til kan jeg til og med synes han er ekkel, og da får jeg dårlig samvittighet og lurer på hva som feiler meg. Vi har ikke hatt sex på 10 mnd nå. Det er mange år siden jeg har kunnet nyte sex. Jeg får orgasme hver gang, så kroppen er med, men ikke hodet. Jeg er ikke tilstede med meg selv. Vil bare bli ferdig. Jeg har egentlig ikke problemer med lyst. Onanerer av og til når jeg er alene. Fantaserer mye om jentesex, og begynner nesten å lure på om jeg egentlig er lesbisk?? Eller er jeg bare seksuelt frustrert? Har aldri vært særlig åpen om seksualitet. Blir ubekvem når andre snakker om det, men ønsker ikke å ha det slik. Jeg har ikke blitt seksuelt misbrukt, men har mange barndomsopplevelser om mine foreldres sex, som jeg ikke forsto helt den gangen. Var mye sint på dem, fordi de hadde sex og at jeg måtte høre og/eller se på. De var nok ikke klar over dette selv. Har vært utsatt for mye seksuell oppmerksomhet/trakassering gjennom ungdomsårene, som etterhvert ble helt forferdelig for meg. Kan dette ha preget meg? Ønsker så veldig å slippe fri. Finne ut av seksualiteten min før det er for sent.. Hva er det som er galt, og kan jeg gjøre noe med det? Mannen min har gitt opp å prøve seg på meg. Jeg er usikker på om han kan ha funnet andre alternativ til nærhet. Savner veldig nærhet, omsorg og kjærlighet jeg også, men ikke med ham... Dette plager meg mye, men jeg tør ikke snakke om det... Hvem er i så fall riktig å henvende seg til? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364992-trenger-jeg-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ny type Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Høres nesten ut som forholdet jeg hadde til eksen. Av ulike årsaker sluttet jeg å være glad i ham og på slutten orket jeg ikke å se på ham uten å føle vemmelse. Da er det ikke lett å ha sex. En periode lurte jeg også på om det var noe galt med meg, men nå har jeg ny type og sexlivet er helt aldeles fantastisk:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364992-trenger-jeg-hjelp/#findComment-3171868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest golo Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har du noen gang tent på din mann? Om du har det tror jeg den manglende tenningen ikke kan forklares med det du har opplevd tidligere i livet, men mindre dette har begynt å oppta deg ekstremt mye og du pga dette mistet tenningen. Kan du ha kommet i overgangsalderen? Kan enkelt sjekkes med blodprøver? Seksuell tiltrekning kan bli borte og et forhold utvikler seg til å være mer et vennskap/felleskap uten at det er noe nevneverdig galt. Tiltrekning krever også at man aktiv jobber for at den skal være tilstedeværende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/364992-trenger-jeg-hjelp/#findComment-3174456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.