Gjest Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei. Jeg er en jente på 24år. Jeg har Vondt i hode daglig. Det er akurat som noen stikker noe inn i hodet mitt. Det er ikke på en spesiell plass hele tiden, kan variere. Noen ganger er det i bakhodet, andre ganger er det mitt på og andre ganger oppå, eller på sidene eller i tingingen. Det begyner og bli noe slitsomt. Og jeg følerat jeg går i halvsvime hele tiden. Enkelte ganger kan jeg bli svimmel og føles ut som jeg er på tur til og svime av. Kan gå i en butikk eller ute og plutseli bli svimmel. Jeg kan bli svimmel og tung/tom i hodet av og spise også. Jeg glemmer ting veldig lett, noen ganger blir jeg litt skremt. Jeg kan gå å ta ut mobilen fra laderen og neste øyeblikk tar jeg meg selv i å nesten hive laderen i søppla. andre ganger glemmer jeg av, hva jeg skulle til og gjøre. Helt sån der rare ting. Jeg har hjerte bank/flimmer og av og til veldig høy puls, det kan og medføre til at jeg blir svimmel og vil besvimme. detter er daglig. Jeg har vondt i brystet og i brystene. har noen kuler/kjertler som gjør vondt. De vlir veldig ømme og føles ut som jeg har forstrekt brystet på et vis. i brystet så få jeg en følelse av at det blir tragnt akkurat som noen sitter på meg. Er plaget med varme utslag eller hva det en er, det føles ut, nesten som om blodet stømmer ut i hele kroppen på en gang. Jeg er også plaget med rygg, nakke smerter. Det svir mellom skulder bladene og opp i nakken. Jeg er stiv på morgene, klarer ikke å ta hake ned mot brystet eller til sidene, uten om at det blir skikeli ont, som en vond strekk. Det er vondt og sitte rett opp og ned. og det kan være vont å ligge. Blir stiv om natten og når jeg da beveger meg. Da kneker det over alt. Jeg har også dårligonde som kommer fra halsen uansett om jeg pusser tennene. rett etter på så er det dårlig onde igjen. Jeg har også noe hvit som kommer ut bake i munnen og det lukter ikke noe godt. Er trøtt og uopplagt. Har vert hos fatlegen. pågått i snart 3år. Skal ikke være sån her! det nekter jeg og tr 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365008-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
marcohli Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva mente fastlegen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365008-vondt/#findComment-3171922 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.