Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Følelser er noe dritt

Kjæresten min har vært utro for en tid tilbake (flere ganger) og det har vært BEINTØFT å prøve å få tillit til han igjen.

Han har snakket mye om hvor upassende det er at folk legger ut sex relaterte ting på facebook, en har jo sine barn og andres barn som venner.. Så legger kjæresten min ut en "utro vits" på veggen sin. Jeg synes ærlig talt at det går under sex relaterte ting. Og jeg synes det var upassende i og med at han selv har vært utro og han vet godt at jeg fremdeles sliter med det.

Overreagerer jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365046-overreagerer-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest omkring

Tja, du skriver jo ikke så mye om hvordan du reagerer annet enn at du synes det er upassende, så det er vanskelig å si om du overreagerer. Å synes noe er upassende er jo ikke så store reaksjonen i seg selv, så den kan knappest blir en overreaksjon.

Personlig synes jeg ikke det var så mye å reagere på med en utrovits, men jeg tar store forbehold om at det er fordi jeg ikke har helt lett for å sette meg inn i situasjonen. Jeg ser de fleste andre er enige med deg om at du har grunn til å reagere på dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365046-overreagerer-jeg/#findComment-3171856
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...