Gå til innhold

Kul bak på tungen.

Anbefalte innlegg

Gjest lalla12345

jeg ha funnet en kul bak på tungen for to dager siden. Trodde at jeg hadde satt fast et lite salat blad og svelget litt feil.Prøvde i flere timer på og få det opp til ingen nytte. Stakk da fingeren i halsen og oppdaget da en kul langt bak på tungen på venstre siden. Den er ca så stor som ert.Den er ikke vond,men den er ubehagelig pga at det kjennes ut som jeg har svelget feil og har noe i halsen hele tiden. Også er den myk og sitter ikke helt fast.Bør den sjekkes og event hvordan kan man fjerne en kul som sitter nesten ned i svelget? Blir jo bekymret om det kan være noe farlig.Er det spesielle tegn man bør vite om når det kan være noe alvorlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365084-kul-bak-p%C3%A5-tungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...