Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Joda, jeg ser den...men når man får en times tid alene, og det er ferie, så føler jeg det er ok... men så har jeg sikkert ganske rolige unger da ;)

Eldstemann hos oss er rolig, men spør om ting hele tiden og er ganske oppmerksomhetskrevende. Minstemann er alt annet enn rolig, men på en måte mer selvstendig :P.

Trenger litt tid for å ta meg inn, ja. Men har alltid hatt behov for en viss alenetid - også da jeg var singel

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

14

• Sommerbris

12

• Dark-Angel 82

7

• Mammantil3

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Eldstemann hos oss er rolig, men spør om ting hele tiden og er ganske oppmerksomhetskrevende. Minstemann er alt annet enn rolig, men på en måte mer selvstendig :P.

Trenger litt tid for å ta meg inn, ja. Men har alltid hatt behov for en viss alenetid - også da jeg var singel

Jeg har egentlig også alltid hatt behov for alenetid, men merker at dette behovet er mindre nå som barna er større og legger seg selv. Minsten på sju blir fortsatt lagt før klokka 20, så det føles nesten som alenetid når kun de to eldste er oppe... De sitter gjerne på data eller på loftsstua for å se TV osv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...