Gå til innhold

Negativ graviditetstest og uteblitt menstruasjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i noen dager hatt en misstanke om at jeg kan være gravid. Dette på bakgrunn av at jeg for 8 uker siden hadde ett uhell med p-pillen, og at jeg i dag er mye trøtt, jeg har ofte "småvondt" i hodet, jeg har lagt på meg, hadde i 4 dager Veldig vondt i puppene, følelsesmessing er jeg noe ustabil og blir fortere rørt/sint, litt svimmel av og til og føler meg litt uggen. Tisser litt oftere enn vanlig, men har ingen problemer med å holde meg.

Jeg har nå opphold i p-pillene og får til vanlig mens to dager etter siste pillen. Når er jeg på 4. dagen etter siste p-pillen ble tatt og det er fortsatt ikke noen menstruasjon, men jeg har litt vondt i magen/ryggen. Tok en graviditetstest i dag som viser seg negativ.

Lurer veldig på om jeg kan være gravid, og hvordan jeg skal forholde meg framover.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...