cezilie Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei! Jeg har i noen dager hatt en misstanke om at jeg kan være gravid. Dette på bakgrunn av at jeg for 8 uker siden hadde ett uhell med p-pillen, og at jeg i dag er mye trøtt, jeg har ofte "småvondt" i hodet, jeg har lagt på meg, hadde i 4 dager Veldig vondt i puppene, følelsesmessing er jeg noe ustabil og blir fortere rørt/sint, litt svimmel av og til og føler meg litt uggen. Tisser litt oftere enn vanlig, men har ingen problemer med å holde meg. Jeg har nå opphold i p-pillene og får til vanlig mens to dager etter siste pillen. Når er jeg på 4. dagen etter siste p-pillen ble tatt og det er fortsatt ikke noen menstruasjon, men jeg har litt vondt i magen/ryggen. Tok en graviditetstest i dag som viser seg negativ. Lurer veldig på om jeg kan være gravid, og hvordan jeg skal forholde meg framover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365127-negativ-graviditetstest-og-uteblitt-menstruasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.