Gjest Bondetaus Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Eg har alltid hatt jevne syklusar på 28-29 dager, men dei siste to syklusane har vært lengre(31 og 33 dager). Menstruasjon har vært kraftigare og mer smertefull enn vanleg. No er eg på syklusdag 14 og har idag hatt sterke eggløsningssmerter. Dette er heilt nytt for meg! Eg brukar å legge merke til eggløsning på konsistens på slim og mjukare livmorhals, men har aldri hatt smerter før. Klarte berre sovidt å gjennomføre samleie idag pga krampeliknande smerter. I tillegg la eg merke til små blodslintrar i slimet etterpå, det har eg heller aldri sett før. Er dette heilt vanlige ting eg berre har blitt spart for fram til no, eller burde eg ta ein tur til gynekolog om det samme skjer neste syklus? Kan det være tidlige tegn på cyster eller endometriose? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365168-tidlig-endometriose/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.