Gå til innhold

Huff... jeg klarer det ikke - skal jeg gi opp???

Anbefalte innlegg

Gjest tungt hjerte

Du, ta ham på ordet! Si at, nei, dette forholdet er ikke lenger liv laga! -så ser du hva han gjør..

Klarer ikke han å legge seg lavt og være ydmyk? Kjører han på og forteller deg hvor "umulig" du er og hvordan DU tærer på forholdet? Manipulerer han deg til å tro at DU er den "sorte ulven" og at han ikke gjør noe galt?

Vel, da har han i såfall viklet seg så grovt inn, at han desperat prøver å få deg til å påta deg skyld for et skrantende forhold, noe som igjen kjører deg ned.

Vær på vakt, slik at han ikke ødelegger tilliten din til andre mennesker helt. -eller din selvfølelse!

Ja, det er JEG som er årsaken itl at han har gjort det han har gjort.. Har jeg vært trivelig og omtenksom (noe jeg synes at jeg har vørt) så hadde han aldri rotet seg inn i dette.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sommerbris

9

• Persille1365381127

2

• PieLill

1

• Merlenoi

1

Mest aktive i denne tråden

JEg skjønte at det var noe på gang.. han gikk konstant med mobilen på seg, jobbet overtid, farget håret, kjøte ungdommelige klær.... Jeg oppdaget det en dag jeg klarte å sjekke mobilen hans (vet at det ikke er fint gjort..). Har også lest et brev han har skrevet til henne, der han beskriver sine følelser for henne.

Tenker på det hver dag...

Han neketer rådgivning, og jeg er DRITREDD for å bli alene..

Har du tenkt noe på hvorfor du er så redd for å bli alene forresten?

Jeg tror du kunne hatt godt av å prate med noen om dette også. Det er mulig å bygge seg opp og bli selvstendig. Og du skal ikke finne deg i dette. Han lyver definitivt for deg! Det er akkurat slik jeg opplevd det selv..

Ja, det er JEG som er årsaken itl at han har gjort det han har gjort.. Har jeg vært trivelig og omtenksom (noe jeg synes at jeg har vørt) så hadde han aldri rotet seg inn i dette.

Du, lampene blinker her nå!

Du må virkelig tenke gjennom dette, og vurdere om du klarer å leve med dette.

En ting er det han holder på med, en annen ting er hvilke følger det får for deg.

Psykiske problemer hos de som er utsatt for slikt er jo ganske oppsiktsvekkende.

Tenk på hva du bør gjøre, men ikke tenk for lenge.. Sårene graver seg større og større..

Trøsteklem

JEg skjønte at det var noe på gang.. han gikk konstant med mobilen på seg, jobbet overtid, farget håret, kjøte ungdommelige klær.... Jeg oppdaget det en dag jeg klarte å sjekke mobilen hans (vet at det ikke er fint gjort..). Har også lest et brev han har skrevet til henne, der han beskriver sine følelser for henne.

Tenker på det hver dag...

Han neketer rådgivning, og jeg er DRITREDD for å bli alene..

Hva er det værste som kan skje, hvis du blir alene?

Svar meg på dette, er du snill :o))

Gjest tungt hjerte

Du, lampene blinker her nå!

Du må virkelig tenke gjennom dette, og vurdere om du klarer å leve med dette.

En ting er det han holder på med, en annen ting er hvilke følger det får for deg.

Psykiske problemer hos de som er utsatt for slikt er jo ganske oppsiktsvekkende.

Tenk på hva du bør gjøre, men ikke tenk for lenge.. Sårene graver seg større og større..

Trøsteklem

takk takk... Kjenner presset i brystet... Han sier ofte at han ikke gidder mer - skriver meldinger om at det nå er over, for så en time etter oppføre som om ingenting har skjedd. Han har også et voldsomt temperament... Usikker på om det er fordi det fortsatt er noe mellom dem.. eller at det er fordi han er DRITLEI av at jeg tar opp dette

Annonse

Gjest tungt hjerte

Hva er det værste som kan skje, hvis du blir alene?

Svar meg på dette, er du snill :o))

Bolig, økonomi, barn, å være alene om kveldene (forresten det er jeg allerede, han jobber HELE tiden) Vi sitter (nesten) aldri sammen om kveldene. han jobber enten på kontoret, eller hjemme på kontoret. JEg føler meg ensom, kjenner at jeg har mistet han. MEN allikevel er jeg redd for at jeg skal bli ensom....

takk takk... Kjenner presset i brystet... Han sier ofte at han ikke gidder mer - skriver meldinger om at det nå er over, for så en time etter oppføre som om ingenting har skjedd. Han har også et voldsomt temperament... Usikker på om det er fordi det fortsatt er noe mellom dem.. eller at det er fordi han er DRITLEI av at jeg tar opp dette

Var han ustabil før dette? Hvis ikke kan det være han er forvirret også, fordi han ikke vet hva han vil, uten at jeg tør påstå det. Men i hvertfall er IKKE dette din skyld. Det skal du ha klart for deg. En slik løgn som du må forholde deg til er tappende. Som sommerbris skriver, lampene blinker veldig rødt her nå. Og det er på tide at du begynner å ta vare på deg selv.

Jeg har vondt langt inni hjerterota på dine vegne.

Bolig, økonomi, barn, å være alene om kveldene (forresten det er jeg allerede, han jobber HELE tiden) Vi sitter (nesten) aldri sammen om kveldene. han jobber enten på kontoret, eller hjemme på kontoret. JEg føler meg ensom, kjenner at jeg har mistet han. MEN allikevel er jeg redd for at jeg skal bli ensom....

Er det det værste?

Økonomisk vil du klare deg. Ungene vil klare seg. Ensomhet.. Vel, jeg har opplevd ensomhet, både i ekteskapet og som skilt.. Det er bedre å være ensom alene eller ensom og to...

Å trives i eget selskap er en treningssak.. -Men du slipper frustrasjon og tristhet over å sitte hjemme og vente på en mann som gir blaffen.

Sørg for kontakt med venner og familie.. Ha fokus på ungene dine og gjør noe kjekt sammen med de, når du kan :)

-Har vært der selv, skjønner du :) -og jeg lever enda ;)

Var han ustabil før dette? Hvis ikke kan det være han er forvirret også, fordi han ikke vet hva han vil, uten at jeg tør påstå det. Men i hvertfall er IKKE dette din skyld. Det skal du ha klart for deg. En slik løgn som du må forholde deg til er tappende. Som sommerbris skriver, lampene blinker veldig rødt her nå. Og det er på tide at du begynner å ta vare på deg selv.

Helt enig med 1106. du må tenke på deg selv og beskytte deg mot ham.. Han er ødeleggende

Gjest tungt hjerte

Takk for gode ord.

Prøver å unngå å se den blinkende røde lampa.... MEN det er sikkert ingen utvei.. Hun er jo 17 år yngre enn han.... Det er også et nederlag..

Har du venner som kan stille opp for deg? Så du ikke blir så ensom?

Annonse

Har du venner som kan stille opp for deg? Så du ikke blir så ensom?

Jeg skjønner de økonmiske bekymringene dine. Men du må spørre dine. Men som alenemor kan du ha krav på hjelp til dette.

Gjest Elextra

''Ja, det er JEG som er årsaken itl at han har gjort det han har gjort.. Har jeg vært trivelig og omtenksom (noe jeg synes at jeg har vørt) så hadde han aldri rotet seg inn i dette.''

Vet det er lett å skrike "psykopat", men må si du beskriver en del trekk som bringer tankene i slik retning, kfr . Kfr.

http://www.doktoronline.no/news/NONAME-1328.html

''Ja, det er JEG som er årsaken itl at han har gjort det han har gjort.. Har jeg vært trivelig og omtenksom (noe jeg synes at jeg har vørt) så hadde han aldri rotet seg inn i dette.''

Vet det er lett å skrike "psykopat", men må si du beskriver en del trekk som bringer tankene i slik retning, kfr . Kfr.

http://www.doktoronline.no/news/NONAME-1328.html

-det hun beskriver her, er vel det karakteristiske kjennetegnet på de som er utro.. manipulerer all skyld over på sin bedre halvdel, for tilslutt å tro fult og helt på den historien, om at de ikke har gjort noe galt..

De blir desperate til slutt, fordi de både er "avslørt", og har falt mellom to stoler..

-Dette er ganske hard kost for den som blir bedratt, og gjør større skade enn mange tror,

Gjest tungt hjerte

-det hun beskriver her, er vel det karakteristiske kjennetegnet på de som er utro.. manipulerer all skyld over på sin bedre halvdel, for tilslutt å tro fult og helt på den historien, om at de ikke har gjort noe galt..

De blir desperate til slutt, fordi de både er "avslørt", og har falt mellom to stoler..

-Dette er ganske hard kost for den som blir bedratt, og gjør større skade enn mange tror,

Huff ja..

Han er på jobbfest - og jeg har så lyst til å ringe han.. Skal jeg gjøre det?? Holder å å tilte av jeg..... Ser for meg at de danser og har det gøy....

Gjest Elextra

Jeg har kjent til en del utro-historier etterhvert, men heldigvis er ikke alle utro manipulerende og nedbrytende.

Huff ja..

Han er på jobbfest - og jeg har så lyst til å ringe han.. Skal jeg gjøre det?? Holder å å tilte av jeg..... Ser for meg at de danser og har det gøy....

IKKE ring. Det blir bare verre av det. Jeg synes du skal søke støtte hos familie eller venner nå.

Huff ja..

Hva skal du si når du ringer ham?

Nei, ikke ring. Pakk heller sakene hans og sett de i gangen. Kanskje han tar hintet. du skal ikke samle på denne egoisten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...