Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest amanda1234

Jeg og kjæresten min har vært sammen i ett år og 4mnd nå. han er 30 og jeg er 22. I begynnelsen var det mye opp og nedturer. Han har brukt en del "partydop" og har også brukt mye stereoider, noe han også gjorde i begynnelsen av forholdet. men han sluttet med det da vi ble sammen og ble mindre hissig. Forholdet vårt er nå veldig bra, bortsett fra at de siste 7 mnd har sex livet dabbet helt av. i begynnelsen hadde vi mye sex, men plutselig sa det bare stopp. å det er ikke meg det står på. Vi bor hjemme hos foreldrene hans fordi han mistet jobben han hadde for noen år siden å ble nødt til å selge leiligheten sin. han hadde nettopp flyttet inn til foreldrene da jeg ble sammen med han. han har også derfor ett ganske stort lån som han betaler ned på. Han jobber som vikar og tjener en del nå og da, men det meste går til lånet. Så han skylder på at det er stress i forbindelse med jobb og penger at han ikke klarer å ha sex. Jeg har også lest litt om at stress kan senke testosteron nivået, som er nødvendig for tenning. så jeg har bare vært tålmodig og håper det blir som han selv sier, at det blir bra når vi flytter og han får seg jobb. Samtidig kjenner jeg at selvtilliten min blir mindre og mindre fordi mange ganger jeg vil ha sex, så avviser han meg. Enkelte ganger blir jeg så lei meg at jeg gråter meg i søvn. Mye av det er også fordi han har vært utro mot alle han har vært sammen med tidligere, så jeg er livredd for at han er utro. jeg er også en person som liker å snakke om ting, å har derfor prøvd å snakke med han om det flere ganger, men mht sexen blir han bare sint på meg å sier at jeg må forstå han, å mht utroskap sier han at han aldri har vært forelsket i noen før, men at han er det i meg å vil derfor aldri være utro. likevel får jeg meg ikke til å tro ham noen ganger fordi jeg skjønner ikke hvorfor han plutselig ikke klarer å ha sex nå, ettersom han har vært en ganske stor "player" tidligere å hatt sex med veldig m