Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har det kjempe flott sammen, men når det kommer til sexen er det som om vi liksom ikke "passer sammen". Jeg føler at min vagina er altfor stor for han, at hans penis liksom er for liten. Føler at jeg derfor ikke får så mye ut av samleie som om jeg ville ha fått med en med større penis. Kjæresten min har "normal" størrelse på penis, men eksen min var ganske stor i forhold, kan dette ha utvidet meg slik at det ødelegger litt for meg og kjæresten min nå. Noen som har vært borti liknende eller som har tips til hva vi kan gjøre. Jeg blir også veldig vår når vi har sex, noe som gjør at han i tillegg for det veldig "glatt" der inne og derfor går det skjelden for meg når han er inne i meg. HJELP OSS!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36536-jeg-er-for-stor-for-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

At du er ekstra våt, kan du ikke gjøre noe med. Det tyder på at spenningen og tenningen mellom deg og kjæresten er på topp og burde være en glede for både deg og ham. Det du kan gjøre for å øke friksjonen er å stramme opp skjeden ved å trene opp musklene som omslutter den. Det gjør du ved å foreta knipeøvelser. Ved å utføre slike øvelser blir skjeden akkurat så stor som du selv ønsker. Treningen tar tid, men er verd innsatsen. Velutviklet bekkenbunnsmuskulatur er ikke bare noe som vil gi deg selv økt seksuell appetitt og nytelse, men også gjøre det ekstra godt for kjæresten din. Jeg har også hørt om kvinner har opplevd før og etter opplevelser etter at de bevisst trente opp bekkenmusklene (som også kalles PC-musklene).

Den viktigste testen på om musklene fungerer bra er om du klarer å knipe av strålen når du tisser. Når du prøver å knipe strålen, kjenner du hvor du har dem. PC-musklene er så viktige at alle kvinner bør ha et bevisst forhold til dem. En trøst er at regelmessig onanering eller god elskov er utmerket trening for disse musklene.

Denne oppskriften har jeg gitt tidligere for hvordan du kan gjøre øvelsene – du kan utføre øvelser mens du kjører bil, sitter på kontorstolen din eller står i polkø. Knip slipp, knip slipp - pust rolig. Få kontroll over musklene. Om du pumper musklene før og under samleie, får det blodet til å strømme til. Kjønnet ditt blir erigert og du blir mer mottakelig for nytelse. Ofte strammes musklene uten at det er viljestyrt når du nyter. Under orgasmen skjer sammentrekningene i musklene helt av seg selv.

Lykke til!

At du er ekstra våt, kan du ikke gjøre noe med. Det tyder på at spenningen og tenningen mellom deg og kjæresten er på topp og burde være en glede for både deg og ham. Det du kan gjøre for å øke friksjonen er å stramme opp skjeden ved å trene opp musklene som omslutter den. Det gjør du ved å foreta knipeøvelser. Ved å utføre slike øvelser blir skjeden akkurat så stor som du selv ønsker. Treningen tar tid, men er verd innsatsen. Velutviklet bekkenbunnsmuskulatur er ikke bare noe som vil gi deg selv økt seksuell appetitt og nytelse, men også gjøre det ekstra godt for kjæresten din. Jeg har også hørt om kvinner har opplevd før og etter opplevelser etter at de bevisst trente opp bekkenmusklene (som også kalles PC-musklene).

Den viktigste testen på om musklene fungerer bra er om du klarer å knipe av strålen når du tisser. Når du prøver å knipe strålen, kjenner du hvor du har dem. PC-musklene er så viktige at alle kvinner bør ha et bevisst forhold til dem. En trøst er at regelmessig onanering eller god elskov er utmerket trening for disse musklene.

Denne oppskriften har jeg gitt tidligere for hvordan du kan gjøre øvelsene – du kan utføre øvelser mens du kjører bil, sitter på kontorstolen din eller står i polkø. Knip slipp, knip slipp - pust rolig. Få kontroll over musklene. Om du pumper musklene før og under samleie, får det blodet til å strømme til. Kjønnet ditt blir erigert og du blir mer mottakelig for nytelse. Ofte strammes musklene uten at det er viljestyrt når du nyter. Under orgasmen skjer sammentrekningene i musklene helt av seg selv.

Lykke til!

Har du en formening hvor dyp vagina er, og kan bli i opphisset tilstand?

Mener du skrev et eller annet sted at den er 8-11 cm, men går ut fra at dette er i normal tilstand??

Har du en formening hvor dyp vagina er, og kan bli i opphisset tilstand?

Mener du skrev et eller annet sted at den er 8-11 cm, men går ut fra at dette er i normal tilstand??

Hei!1

Jeg er mor til 3 barn og etter hver fødsel har jeg vært i hardtrening med musklene i bekkenet .

Dette har jeg gjort med kuler som jeg kjøper på kondomeriet. Etter ca 1 mnd trening( hver dag ) er jeg som en "jomfru " igjen ....Måå prøves.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...