Gjest hildegunn rs Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 /Users/hildegunn/Pictures/iPhoto Library/Masters/2011/06/01/20110601-/Users/hildegunn/Pictures/iPhoto Library/Masters/2011/06/01/20110601-101741/DSC00733.JPG101741/DSC00732.JPG Håper du kan se dette bildet. Jeg hadde en ansiktsløfting for ca 5 år siden og sa i fra om at jeg dannet stygge arr. Legen sa at man ikke dannet arr i ansiktet så jeg følte meg trygg. arret vokste spesielt på venstre øret og ble veldig stykt. Jeg kontaktet ham på nytt, da ville han operere på nytt og sende meg til 4 behandlinger med røntgenstrålinger, hver med en dags mellomrom. Han dro sammen såretslik at det ble strammere enn før, og lot øreflippen bli dobbelt så lang som før. Jeg var sjokert da jeg så det, men han sa han kunne gjøre det bedre en annen gang gratis. jeg har ikke vært til noen oppfølging hos ham siden. Etter stålingen har arret vokst mere og mere, det klør, er sårt, og lukter vondt da det blir fuktig i foldene mellom øreflipp og arr. Ble hennvist til sykehuset i Porgrunn, der ville de ikke gjøre noe. Nå har jeg en hennvisning til Rikshospitalet, men er redd jeg får samme beskjed. Er det noen som kan hjelpe meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365421-stor-keloidarr-ved-%C3%B8ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.