Gjest viva39 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei, Jeg er en kvinne på 39 år som nettopp hadde en MA (konstatert i uke 8). Jeg lurer rett og slett på når det er forsvarlig å prøve igjen? Som de fleste "eldre" prøvere er jeg selvsagt spent på det med fruktbarhet. Jeg har to barn fra før som jeg fikk i slutten av 20-årene. Alle gangene har jeg blitt gravid på første forsøk, også ved denne siste graviditeten som endte i MA. Mine bestemødre fødte flere friske barn etter de var førti og min mor kom sent i overgangsalderen (siste halvdel av femtiårene). Jeg er ellers frisk og normalvektig. Hva er oddsen i min alder for å bære frem et friskt barn? Du nevner stadig at man skal være forsiktig med alkohol. Hva med mannen, bør også han være avholdende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365517-n%C3%A5r-kan-vi-pr%C3%B8ve-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.