Gå til innhold

Masse slap hud og fett, rundt midjen.

Anbefalte innlegg

Gjest fitness84

Hei, Er en gutt på 27år som for 2 år siden endret livsstil helt, gikk i kontakt med en av norges beste fitnesstreneree og gikk over til bra mat og trening. Dette resulterte i over -20kg i fettnedgang og formen min ble strålende og fysikken ble totalt forandret. Det som hindret og hindrer målet mitt er at,midjen min når jeg sitter og under brystvortene blir veldig stor, og jeg får store pølser rundt det hele ifra nedre del av magen og opp til brystene. Kan dette være rett og slett rester, væske og fett som er omtrent umulig for meg å fjerne?? Dette forårsaker at jeg mister troen på målet mitt og jeg blir bare veldig lei alt sammen. Jeg føler meg ekkel, og spesiellt nå når jeg har gått opp litt i vekt igjen grunnet litt endring av fokus og mest pga egen trening og fokus på diett selv,så føler jeg meg igjen på det overvektige stadiet. Poenget mitt er, kan det rett og slett være løshud,fettrester(hvis det er noe som heter det) og annet fettvev som ikke kan fjernes via trening og kosthold som er igjen?? Jeg var på det laveste nede i 78kg og høyden min er 190cm, jeg følte meg i toppform og styrken var bra, jeg så muskler overalt,men når jeg satt så følte jeg meg rett og slett stygg, når jeg stod foran speilet og flexet,så så veldig lean ut! Håper du holder føleg med hva jeg mener her.. hehe.. bilder kan overføres til deg hvis du føler det hjelper :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365559-masse-slap-hud-og-fett-rundt-midjen/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Hei. Beklager at dette spm er frosvunnet i fbm overgang til nytt malsystem for itt vedkommende. Selv om svaret kommer sent, håper jeg det kan være til nytte. Først vil eg gratulere deg med trening og kosthold! Det er viktig at du nå ikke kjører deg selv så hardt at du mister motet og får "tilbakefall". Pass på å trene og leve sundt for GLEDE OG VELVÆRE, ikke bare av plikt! De aller fleste vil ha områder igjen som ikke kan slankes bort, og hudoverskudd kan være et ptoblem etter vesentlig vekttap. Væskeansamling er det neppe snakk om. Det kan godt hende, hvis du har vært overvektig, at 78 kg faktisk er litt for lavt for din trivselsvekt. For "final touch" kan fettsuging og eller hud-prosedyre vurderes. Da må konsultasjon til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...