Gå til innhold

Han leker med livet.høyt blodtrykk

Anbefalte innlegg

Gjest reddforhan83

Jeg er LIVREDD for min gode kamerat. Vi får han ikke til å skjønne hvor farlig han lever. kan noen si meg HVOR farlig dette egentlig er?slik at jeg evnt kan vise han det? Han er i 20 årene.har svært høyt blodtrykk.nekter å bruke noen form for medisiner for det.spiser nesten bare junk food.(pommesfrittes,ost,macdonalds osv.) han røyker, MASSE..etter jobb siter han bare i en stol eller ligger i senga å røyker å funderer. Han virker litt lei og han har liksom ingen livsgnist..han trener aldri, går svært lite og bare spiser masse mat og røyker. han er overvektig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365566-han-leker-med-liveth%C3%B8yt-blodtrykk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...