Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ForeverYoung

De siste dagene har jeg hatt forferdelig vondt på klitoris. Har smørt meg inn med zinksalve, men det virker ikke. I dag tok jeg meg en kikk der, med speil. Og på klitten, ja direkte PÅ den (ikke ved siden av, over eller under, men nøyaktig på) er det noe hvitt. Skulle jeg gjettet, vil jeg tro det er en kvise. Det gjør vondt når jeg går og jeg tør selvfølgelig ikke prøve å spreke den. Hva kan jeg gjøre?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365585-kvise-p%C3%A5-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Jeg hadde bedt om en akutttime. Kan det være herpes? Da skal det være flere blemmer. Men mulig de kommer etterhvert.

Vil det likne en kvise?

Jeg har selv av og til munnsår (herpes)- og forveksler ikke dette med kviser. Eller forresten.... Det er meget lenge siden jeg har sett munnsår. De få gangene jeg er i ferd med å få munnsår, er jeg rask med å smøre på zovirax- som meget effektivt forhindrer utbruddet. Så egentlig husker jeg ikke hvordan slikt sår ser ut (annet enn at de er litt "flate" og ruglete)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...