Gjest Mann 1974 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei, vi er et par i midten av tredveårene som har vært sammen i 13 år. Helt fra starten av var sexlivet det største minuset i forholdet, men da vi hadde et godt forhold på andre områder valgte vi å gifte oss og få to barn. Likevel har det fra mannens side vært totalt fravær av lidenskap og sexlyst i mange år. Den senere tiden har jeg adressert problemet på hjemmebane og vi har derfor gått til to ulike samlivsrådgivere, dessverre uten hell. Uansett vinkling i samtalene ender det med at vi ikke kommer videre fordi det virker å være umulig å bringe frem lystfølelsen hos meg. Jeg har ingen problemer med å tenne på andre kvinner, så det dreier seg om sexlyst i relasjon til min kone. Faktum er at den har vært fraværende i over 5 år. Selv om jeg forsåvidt trives i forholdet på andre områder, så har jeg i det siste kviet meg for å bare la det surre og gå da jeg mener min kone fortjener bedre. Hun blir sett på som svært attraktiv av mange og jeg føler således at jeg ville ødelagt mye for henne om jeg ble i forholdet i 5, 10, 15 år til dersom jeg innerst inne visste at et brudd vil være uungåelig på et eller annet tidspunkt. Hun, derimot, ønsker ikke å gi opp og har vondt for å se at problemet ikke er mulig å la seg løse. Noen kvinner virker å være av den formening at menn kan ha lyst på sex med hvem det skal være bare for sexens skyld. Jeg ønsker dine vurderinger ift om du synes vi bør prøve å gå til en 3. ressursperson, som for eksempel en sexolog eller om det er tilnærmet umulig å tenne på sin kone hvis det har vært dødt i så mange år og i tillegg var et svakt punkt i forholdet helt fra begynnelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365635-d%C3%B8dt-sexliv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg er ingen "ressursperson", og tenkte ikke å kommentere hva dere kan eller ikke kan gjøre med sexlivet. Men om du ønsker å gå, så ikke si at det er for hennes skyld. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365635-d%C3%B8dt-sexliv/#findComment-3178726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.