Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sjøstjerna

Nei jeg føler ikke at jeg gjør det heller egentlig, MEN om jeg slutter å gi så mye kos og si at jeg er glad i han og alt det der, så blir det helle ringen kos, jeg føler at jeg har prøvd dette også..

Det har vært mange ganger at jeg ligger og gråter om kveldene før vi legger oss, det var en periode at vi hadde mange samtaler om dette (gjerne etter vi hadde lagt oss på kveldene) Og da var det alltid jeg som måtte bringe dette på bane, da begynte jeg som regel og gråte, mens han ligger der iskald og blir irritert over at jeg "klager" på han.. Han engasjerer seg lite, hvis jeg ikke prater eller stiller han spørsmål så kan han finnepå å legge seg til for å sove mens JEG har samtalen med han.. Det var også en kveld for en stund siden at jeg gråt etter vi hadde lagt oss, og jeg VET at han hørte det, men han ignorerte det og la seg til for å sove.. Jeg føler ikke at han viser noe omsorg eller følelser for meg..

Dere har bare vært sammen 5 mnd. Burde ikke lage problemer av ingenting.

Det å ikke kose hele tiden er normalt. Det kan faktisk gå mnd mellom hver gang uten at det betyr noe- i voksne, harmoniske forhold.

Gråt gjerne- men ikke forvent at han skal hoppe opp for det.

Vet ikke- men jeg opplever det du skriver som mas. Mas på oppmerksomhet/kos/ord. Drepende på forhold på sikt. Ingen liker å bli mast til å si gode ord etc.

Dersom du er glad i han, så la være å klag/krev. La forholdet leve i fred og ro. Blir det spontane klemmer, så flott. Men la det gå noen uker uten at du "maser".

Fortsetter under...

Nei jeg føler ikke at jeg gjør det heller egentlig, MEN om jeg slutter å gi så mye kos og si at jeg er glad i han og alt det der, så blir det helle ringen kos, jeg føler at jeg har prøvd dette også..

Det har vært mange ganger at jeg ligger og gråter om kveldene før vi legger oss, det var en periode at vi hadde mange samtaler om dette (gjerne etter vi hadde lagt oss på kveldene) Og da var det alltid jeg som måtte bringe dette på bane, da begynte jeg som regel og gråte, mens han ligger der iskald og blir irritert over at jeg "klager" på han.. Han engasjerer seg lite, hvis jeg ikke prater eller stiller han spørsmål så kan han finnepå å legge seg til for å sove mens JEG har samtalen med han.. Det var også en kveld for en stund siden at jeg gråt etter vi hadde lagt oss, og jeg VET at han hørte det, men han ignorerte det og la seg til for å sove.. Jeg føler ikke at han viser noe omsorg eller følelser for meg..

Dere er rett og slett for ulike. Jeg vet ikke om du er for masete eller om det er han som er "kald". Det spiller ingen rolle. Dere passer rett og slett ikke sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...