Gå til innhold

Nettsex... for så å møtes

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfloert

Jeg er en av dem som har våget meg inn på nettet for å finne meg en kjæreste...

42 år, å med deg anser for å være en normal sexdrift...

Jeg er åpen og ærlig, å sier at jeg er ute etter en flørt/elsker i første omgang. Jeg har hatt kontakt med en hyggelig fyr en stund... Vi har drevet å hisset hverandre noe sinnsykt opp hehehe... Ny opplevelse for meg å bli så opphisset over en jeg aldri har møtt.

Vi hadde avtale å treffes hjemme hos han, hadde det kjempekoselig... Men når vi kom til at vi skulle ha sex, klarte han ikke å bli stiv... Vi koste oss likevel, så det hadde ikke noe md lysten hans å gjør sier han.

Har fremdeles kontakt, men pga unger ol. er det ikke så lett å få til nytt møte riktig enda. Han sier han tenker på meg å blir stiv og kåt...

Gir meg masse komlimenter osv...

Men jeg må innrømme at det bekymrer meg litt at han ikke klarte å få den opp. Kan det være forventningspress eller... tente jeg han ikke nok når vi møttes...

Ikke lett for dere å si, men har noen lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365757-nettsex-for-s%C3%A5-%C3%A5-m%C3%B8tes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest YotoHama

Ikke uvanlig. :o)

Slettes ikke uvanlig. Tipper prestasjonsangsten tok overhånd, da kan enhver mann få problemer med ereksjonen. Spesielt hvis hele møtet dreide seg om kun å hoppe i høyet. Tviler på at mannen er impotent hvis han vil møte deg igjen. Anbefaler heller et litt uformelt møte, gjerne over noen pils på byen, så kan dere jo finne ut om dere vil fortsette festen hjemme?

Mvh en mann som har vært i samme situasjon etter en litt heftig flørt over nettet..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...