Gå til innhold

Er dette forholdet slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Rasende i dag

Vi har vært sammen i ti år og har to helt små barn sammen. Det er ikke noe galt, sier han. Han har bare ikke mer å si til meg, så han snakker heller ikke med meg mer. Sånn har det vært omtrent en tredjedel av tiden i ett års tid nå. Resten av tiden fungerer tingene fint, men jeg våger ikke ødelegge de periodene med å spørre hva som er galt ellers. I de periodene han er sur, kjefter han også vesentlig mer på barna, som er så små at de ikke forstår kjeft. Skal jeg bare finne meg i dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365774-er-dette-forholdet-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rasende i dag

Menn er oftere enn kvinner deprimerte uten at de er spesielt triste. Menn blir oftere innelukkede, stillle og irritable.

Kan han ha en depresjon?

Ja, jeg har tenkt den tanken mange ganger. Men hva skal jeg gjøre når han nekter å innrømme at noe er i veien?

Menn er oftere enn kvinner deprimerte uten at de er spesielt triste. Menn blir oftere innelukkede, stillle og irritable.

Kan han ha en depresjon?

Jeg er en mann på 39 som har en kone som har vært utro noen ganger.

Det du skriver her kjenner jeg meg igjen i. Det satte en del ting på plass, og ga meg noen svar i hva jeg bør godta og foreta meg i min situasjon. Takk!

Rhea Silvia

Jeg hadde det slik en lang periode i fjor.

Jeg slet med følelsene til mannen min, var forelsket i/betatt av en annen, jeg var usikker på hva jeg ønsket... og jeg var konstant sliten. Så jeg snakket ikke.

Jeg betaler prisen nå... har skjøvet mannen min bort fra meg og vi har det vondt begge to.

Prøv å snakk med han,skriv gjerne et brev. Fortell hva det gjør med deg, og hva du tenker. Foreslå at han snakker med noen, og kanskje familievernkontoret er et sted for dere?

Ønsker dere lykke til, prøv å berge det som berges kan og du kan evt avslutte å vite at du prøvde :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...