Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, i dag traff jeg ham. Jeg merker at jeg bare har lyst til å ligge inntil han, mens dessverre han er opptatt av akten... Jeg passet på å være til stede hele tiden og observere og ikke bare sveve på rosa skyer. Jeg innser nå realitetene. Han vil ha sex. Han vil ikke være kjæresten min. Jeg har nå slik jeg ser det 4 valg:

1. Fortsette å ta "restene" jeg får. ( = helt uaktuelt. Det er nedverdigende)

2. Bare slutte å svare han. (hvis han da tar kontakt igjen - noe han sikkert gjør om en ukes tid - litt rart det også, jeg er ikke sikker på at han vet om følelsene mine)

3. Sende mailen min der jeg er dønn ærlig på følelsene mine og sier at jeg må kutte fordi jeg vil ha alt eller ingenting. (mest ærlig og redelig, men vil jeg "smigre" han så mye?)

4. Den slemme varianten - si at jeg trekker meg ut da jeg ikke får så mye ut av dette lenger - altså ikke seksuelt interessert lenger. Han er svært bortskjemt og er vant til å få akkurat det han vil ha...

Hva tycks??

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

16

• PieLill

10

• Mirabell

3

• Mary Poppins

3

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins

1.Nei definitivt ikke

2.Hmm

3. Jeg heller kanskje litt mot det å sende mail – jeg tror det er den eneste måte du får “closure” på

4. Blir litt det samme som pkt 2. Dette er jo den tøffeste varianten men jeg tror bare ikke du klarer å holde ut.

Jeg ville valgt 4.

Stoltheten min ville ikke tillatt meg noe annet, og jeg vet at jeg ville blitt mer og mer glad for det valget jo lengre tid som går etter bruddet.

Med utgangspunkt i hans måte å behandle deg på ville jeg ikke ønske at han skulle vite at han egentlig eide meg med hud og hår ;-)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Nr. 4 er utvilsomt det som kommer til å svi mest for hans del - i alle fall om du klarer å si det sånn rimelig nonsjalant og klarer å holde deg på matta i ettertid.

Hvorfor må det svi når hun har vært med på dette selv?

Hvorfor må det svi når hun har vært med på dette selv?

Nå ber jeg om råd, ikke kritikk for hva jeg har gjort. Jeg VET det så godt selv. Jeg ble stormende forelsket og trodde som sagt det var gjensidig ut i fra meldinger som "hva mener du - skal vi gi faen og bli sammen?" "Det blir oss" "Du har like taket på meg"

Gjest Nickløsheletiden

Hvis denne fyren er en bortskjemt kar som er vant til å få det som han vil så har han ikke vondt av et sånt nederlag.

Slik jeg ser det så er de like gode begge to. Begge har partnere og begge visste hva de gjorde. Hun også og derfor ser jeg ikke hvorfor han skal straffes mer enn henne.

Gjest Nickløsheletiden

Nå ber jeg om råd, ikke kritikk for hva jeg har gjort. Jeg VET det så godt selv. Jeg ble stormende forelsket og trodde som sagt det var gjensidig ut i fra meldinger som "hva mener du - skal vi gi faen og bli sammen?" "Det blir oss" "Du har like taket på meg"

Derfor alternativ 3. Det er mest ærlig og da gir du han et valg.

Derfor alternativ 3. Det er mest ærlig og da gir du han et valg.

Ja, er på en måte enig i det. Men i dag har det gått opp for meg at han ikke velger meg - og med vissheten om det, kanskje han har godt av å bli dumpet. Jeg er faktisk ikke interessert i bare noe seksuelt med han mer, så da er jo nr 4 sann.

Annonse

Jeg ville valgt 4.

Stoltheten min ville ikke tillatt meg noe annet, og jeg vet at jeg ville blitt mer og mer glad for det valget jo lengre tid som går etter bruddet.

Med utgangspunkt i hans måte å behandle deg på ville jeg ikke ønske at han skulle vite at han egentlig eide meg med hud og hår ;-)

Tenker på det jeg også. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal ordlegge meg for å ikke høres forsmådd ut. For det er jo det jeg er... Og han "eier" meg virkelig. Men faktisk ikke når det gjelder sex - har aldri synes det har vært så bra. Når jeg likevel har gjort det gang på gang, sier det mye om følelsene mine...

Gjest Hulderen

Jeg er enig med Elextra. Gjør det slutt, men uten å ydmyke deg selv ved å skrive hvor mye han betyr for deg. Du skal heller ikke straffe ham, det har du ingen grunn til. Å klage på dårlig sex er et slag under beltestedet, ikke nedverg deg selv til å gjøre noe så barnslig.

Gjør det slutt på en redelig måte, da kan du senere omgås han uten å skamme deg eller være flau.

Den beste måte jeg har klart å komme meg ut av et slikt avhengighetsforhold er å fortelle mannen, gjerne personlig, at nå har jeg tatt et valg, og jeg vil aldri mer se ham. For deretter si at jeg ikke ønsket noe form for kontakt med ham noen gang mer, og så foran øynene på ham, slette telefonnr hans.

På den måten klarte jeg å formidle både mine følelser, og mitt standpunkt om å bryte uten noen form for tvetydighet.

Lykke til. Dette er tungt, men du kan kjare det.

Jeg er enig med Elextra. Gjør det slutt, men uten å ydmyke deg selv ved å skrive hvor mye han betyr for deg. Du skal heller ikke straffe ham, det har du ingen grunn til. Å klage på dårlig sex er et slag under beltestedet, ikke nedverg deg selv til å gjøre noe så barnslig.

Gjør det slutt på en redelig måte, da kan du senere omgås han uten å skamme deg eller være flau.

Jeg skal ikke si noe om at vi har dårlig sex - det blir helteit, men late som jeg ikke er interessert mer. (9 av 10 ganger er han kun opptatt av seg selv, så da er det kanskje ikke så rart om jeg hadde sagt det heller? - Men vil selvfølgelig ikke det.)

Alt 4 var mer for å vise han at jeg går - jeg er ikke interessert mer. At nå kan han ikke lenger treffe meg når han vil. Sikkert det samme som du og elextra foreslår som nr. 5. Jeg antar likevel at han vil ha en grunn - og det er jo at jeg ikke er nummer 1 i alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...