Gå til innhold

overrasket kona med venninna

Anbefalte innlegg

Gjest surprise

I går kveld kom jeg hjem litt for tidlig,skulle egentlig jobbet nattskift, men følte meg dårlig og gikk hjem. Der overrasket jeg kona i senga, i full gang med ei venninne. Jeg ble naturlig nok svært sjokkert og forbannet. Venninna kom seg ut i en fart. Det viste seg at dette hadde skjedd noen ganger før. Denne venninna er ugift og 100% lesbisk sa kona. Kona var veldig fortvilet og angret jo på dette her. Hva skal jeg gjøre ? Vennligst ingen kommentarer om trekant, det blir for sløvt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36580-overrasket-kona-med-venninna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Hva du skal gjøre, kan bare du bestemme.

Men at du reagerer er forståelig. Kona har vært utro. Det spiller ingen rolle med hvem eller hva slags kjønn vedkommende har.

Jeg ville ikke gjort forskjell fordi hun har hatt sex med en venninne. Utroskap er utroskap. Og du bør kjenne etter hva du føler med tanken på at hun har hatt en annen partner.

Men en prat med kona er vel på sin plass? Finne ut hva hun føler for venninnen. Og om du kan leve med det. Jeg ville i alle fall ikke bagatellisert det som "bare jentekos".

Mvh

Gjest surprise

For meg er utroskap utroskap, så hvis dere ikke hadde noen regel om at dette var lov, ville jeg ikke reagert annerledes på dette enn om hun hadde vært sammen med en mann.

Takk for ale råd. Ikke lett dette her, kona sa at det bare var venninnnekos, tror hun har lest for mye i cocktail. Jeg skjønner ikke hvordan hun kan bortforklare det med det, neste gang et det vel "bare" nabokos eller noe annet. Sex handler om følelser, ihvertfall for meg. Jeg er redd hun ryker på dette, da jeg ikke orker noe slikt en gang

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Mange med deg ville opplevd dette som dobbelt sjokk.

Siden din partner angrer og er lei seg, og du er urolig og bekymret, kan dere kanskje få til en god samtale om saken.

For dere kommer ikke videre uten å være åpne om det nå.

Mange par kjører lenge på halv tank. Plutselig blir parproblemet synlig. Og det kan være starten på en opprydning som lenge har vært påkrevd. Men ingen har tatt intiativet.

Det er først når dere begge er motivert at noe kan skje. Lykke til!

Annonse

Gjest surprise

Hei!

Mange med deg ville opplevd dette som dobbelt sjokk.

Siden din partner angrer og er lei seg, og du er urolig og bekymret, kan dere kanskje få til en god samtale om saken.

For dere kommer ikke videre uten å være åpne om det nå.

Mange par kjører lenge på halv tank. Plutselig blir parproblemet synlig. Og det kan være starten på en opprydning som lenge har vært påkrevd. Men ingen har tatt intiativet.

Det er først når dere begge er motivert at noe kan skje. Lykke til!

Vi trenger nok en gjennomgang av forholdet, men det får da være måte på. Komme hjem kl.2100, kle av seg i gangen, gå inn på soverommet for å sove, og der, oppe på dynene med fullt lys, ligger kona og venninna i en deilig-69, det hørtes i hvert fall slik ut. Det er jo fullt mulig å bli forbannet, hvordan skal en kunne glemme og tilgi et slikt syn ? Kona har heler aldri vært spesielt interessert i oralsex før. Kanskje hun er skaplesbe? Jeg blir helt dårlig her jeg sitter. Kanskje hun har meg bare for økonomi og unger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...