Gå til innhold

dama vil ha gruppesex

Anbefalte innlegg

Gjest erikkesikker

Jeg fikk mitt livs overraskelse i går kveld. Dama fortalte, etter ei topp runde i senga, at hun vill ha gruppesex... Paret var allerede plukket ut. En vikar (mann) på jobben og hans kjæreste var klar for dette. Hun hadde allerede møtt de på kafe, for å sjekke ut dama. Jeg tror ikke dette er så lurt. Noen gode råd der ute ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke likt det. Dvs. at den ene parten i forholdet nesten hadde klargjort alt. Dessuten, tror jeg dette er en ting dere burde diskutere nøye.Selv om det noen ganger kan være dumt å *prate opplegget ihjel*.

Jeg tror også at mange kan få sjalusiproblemer i etterkant, mens den andre parten får blod på tann.Da blir det straks problematisk.

Tenner du på tanken, og har fantasert om dette, er det vel en mulighet for at det skal gå bra?

Dersom dere har snakket om det tidligere, kan det vel være at hun ville overraske deg med en *ferdig pakke*?

Men, husk, du kan riskikere å se dama di smelle til med en orgasme og en opplevelse du ikke har gitt henne!! Takler du det?

Skal det bare være den ene gangen, eller noe dere kan finne på å gjenta?

Hver sin smak, for meg holder det med en.Men,dette er noe dere må finne ut av i felleskap!Og evt. takle problemer som oppstår etterpå!

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/#findComment-139667
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Gruppesex dekker behov hos noen par. Edvarda gir deg et greit svar synes jeg. Jeg vil ikke fraråde deg gruppesex. Det må dere velge selv. Men du gjør klokt i å være på linje med din egen partner før dere går i gang. Og det betyr vel at dere først må få til en ærlig og tydelig dialog om hva dette vil kunne bety for deres parforhold. Vil det være for risikabelt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/#findComment-139677
Del på andre sider

Gjest erikkesikker

Hei!

Gruppesex dekker behov hos noen par. Edvarda gir deg et greit svar synes jeg. Jeg vil ikke fraråde deg gruppesex. Det må dere velge selv. Men du gjør klokt i å være på linje med din egen partner før dere går i gang. Og det betyr vel at dere først må få til en ærlig og tydelig dialog om hva dette vil kunne bety for deres parforhold. Vil det være for risikabelt?

Takk for innspillet. Jeg tror ikke jeg er i stand til å ha gruppesex med dama, og et annet par, som hun i tillegg kommer drassende med. Hva er det hun vil, teste ut typen på jobben, eller er hun lesbisk ? Jeg skjønner intet, trodde jeg var den eneste for henne. Dette blir vanskelig, kanskje hun bare kan kjøre sitt eget løp uten at jeg er med, men det føles ike bra det heller. Jeg vil jo ikke at andre skal klå på dama mi, langt mindre ha sex med henne. Jeg er i tvil om det er noen vits i å gå videre her jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/#findComment-139712
Del på andre sider

Takk for innspillet. Jeg tror ikke jeg er i stand til å ha gruppesex med dama, og et annet par, som hun i tillegg kommer drassende med. Hva er det hun vil, teste ut typen på jobben, eller er hun lesbisk ? Jeg skjønner intet, trodde jeg var den eneste for henne. Dette blir vanskelig, kanskje hun bare kan kjøre sitt eget løp uten at jeg er med, men det føles ike bra det heller. Jeg vil jo ikke at andre skal klå på dama mi, langt mindre ha sex med henne. Jeg er i tvil om det er noen vits i å gå videre her jeg.

Det virker ikke som om du var klar over ønsket hennes i det hele tatt, og da skjønner jeg godt at du er usikker. Jeg ville ikke ha vært med på det... om man skal gå til et sånt skritt må man være sammen om det! Dvs. at du først må gjøre deg opp en mening om du i det hele tatt vil være med på det, og hvis du kommer til at svaret er ja, må dere være sammen om å plukke ut et evt. annet par. Kanskje kjæresten din tror at du vil være med på det, eller at det ville være en positiv overraskelse for deg, men det er egentlig litt respektløst å planlegge noe sånt uten at du får vite noe.

Jeg tviler sterkt på at grunnene hennes er at hun vil sjekke ut typen på jobb eller at hun er lesbisk (i verste fall er hun kanskje bifil, men ofte dreier det seg vel mest om å prøve ut noe nytt). Mest sannsynlig vil hun vel bare leve ut en fantasi, siden både gruppesex og jentesex er ganske vanlige fantasier. Paret ble vel plukket ut fordi hun mente de passet bra, og fordi de tydeligvis er interessert i det samme, men jeg hadde vel tatt det som et tillitsbrudd om kjæresten min hadde delt sine fantasier (og planer) med noen andre før meg, da...

Jeg tror ikke du vil bli fornøyd med å gjennomføre dette... For å bruke meg selv som eksempel, så har jeg kanskje noen av de samme fantasiene som kjæresten din, men i motsetning til henne har jeg delt de med kjæresten min og ingen andre, og skrittet fra fantasi til virkelighet er stor. Jeg ville nok ikke likt å se kjæresten min med en annen jente, og skjønner hans standpunkt om at han ikke ville likt å se meg med en annen gutt, og gjennomføringen av en sånn fantasi vil derfor føre med seg mer vondt enn godt for oss begge.

Jeg vet ikke om jenta di har tenkt igjennom alle spørsmålene gjennomføringen av hennes planer medfører, men hvis det ikke er rett for deg, så bør du heller ikke bli med på det. Om hun har respekt for deg, bør hun respektere avgjørelsen din også. Uansett trenger dere nok å snakke ut om dette, og da vil du kanskje få vite mer om hvorfor hun har gjort dette også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/#findComment-139772
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei igjen!

Ta hensyn til din egen mening. Ta den med i samtalen med din partner. Vær modigere i å spørre din partner hva hun er ute etter for gruppesex.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36581-dama-vil-ha-gruppesex/#findComment-139796
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...