Gjest rotet det til igjen Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Jeg har rotet det til, hatt sex med nabokona for n'te gang. Mannen hennes er på sjøen, og hun er da stadig klar for litt moro, hvilket jeg får lite av hjemme. Problemet er at jeg tror jeg ble avslørt i går, da jeg gikk ut av huset hennes, møtte jeg nemlig en annen nabokone (god venninne til kona), og hun så ikke med blide øyne på meg. Jeg vet ikke om jeg tør gå hjem i dag. Hva skal jeg gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Det er bare to ting du kan velge mellom dersom du blir avslørt, og det burde du vite kunne skje!!! 1.Tilstå, håpe at hun tilgir deg, og at sexlivet deres blir bedre etterpå...(ikke skyld på kona di, og hennes manglende entusiasme) 2. Si du var innom for å hjelpe henne med vaskemaskinen som var gått tett.... Personlig er jeg imot utroskap og annen f***skap. Så jeg ville sagt fra....Du visste selv hva du gjorde da du innledet et forhold til nabokona. Tenk deg om mann, drøssevis av historier om nabokona og den gifte mannen *next door* har blitt avslørt før. Hvorfor skulle det bli andeledes for deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/#findComment-139668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Det er bare to ting du kan velge mellom dersom du blir avslørt, og det burde du vite kunne skje!!! 1.Tilstå, håpe at hun tilgir deg, og at sexlivet deres blir bedre etterpå...(ikke skyld på kona di, og hennes manglende entusiasme) 2. Si du var innom for å hjelpe henne med vaskemaskinen som var gått tett.... Personlig er jeg imot utroskap og annen f***skap. Så jeg ville sagt fra....Du visste selv hva du gjorde da du innledet et forhold til nabokona. Tenk deg om mann, drøssevis av historier om nabokona og den gifte mannen *next door* har blitt avslørt før. Hvorfor skulle det bli andeledes for deg? Dette minner meg om en jeg kjenner. Han skrøt t.o.m om nabokona på jobben. Satt og fortalte hvordan han lurte både kone og elskerinne. Så ble han forbannet på en bekjent da denne fortalte kona om saken. Hun var vel den eneste i Akershus som ikke visste det. Og i tillegg gikk han helt av skaftet da han trodde at kona hadde skaffet seg elsker. Noen menn er idioter. De kommer aldri over stadiet "først meg....og så meg...og byr det seg en sjanse til, tar jeg den også!" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/#findComment-139671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Hei! Det første jeg vil råde deg til er å tenke gjennom din egen mening om utroskap. Er det greit så lenge den holdes hemmelig? Det høres ut som om nabokona er "klar for moro" når hennes faste partner er ute av synet. Da er dere vel to om det? Ditt svar på mitt første pkt. vil kanskje avgjøre om du vil ta en skikkelig prat med nabokona. Deretter blir det vel et spørsmpål om du vil avsløre dette for din egen kone. Min erfaring er at utroskap, skjult eller åpen, sjelden lar seg lure til taushet, hverken for den som utfører den, eller for den som blir sveket, i dette tilfelle din faste partner. Er du klar for en gjennomgang av ditt eget parforhold? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/#findComment-139672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rotet det til igjen Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Hei! Det første jeg vil råde deg til er å tenke gjennom din egen mening om utroskap. Er det greit så lenge den holdes hemmelig? Det høres ut som om nabokona er "klar for moro" når hennes faste partner er ute av synet. Da er dere vel to om det? Ditt svar på mitt første pkt. vil kanskje avgjøre om du vil ta en skikkelig prat med nabokona. Deretter blir det vel et spørsmpål om du vil avsløre dette for din egen kone. Min erfaring er at utroskap, skjult eller åpen, sjelden lar seg lure til taushet, hverken for den som utfører den, eller for den som blir sveket, i dette tilfelle din faste partner. Er du klar for en gjennomgang av ditt eget parforhold? Jeg vet ikke helt, er vel egentlig lei av og ferdig med kona. Jeg er en varmblodig mann som trenger nye oppmerksomhet og nærhet, og det får jeg ikke hjemme. Kona er ikke "sånn", sier hun, så egentlig lurer jeg litt på hva hun driver med av og til. Nabokona gir meg noe av det jeg trenger, nemlig sex. Det beste er nok å avslutte ekteskapet, ikke si noe om nabokona, bryte kontakten med nabokona, og flytte til et annet sted, finne ny dame som passer for meg også seksuelt. Et ekteskap er jo mer enn daglige gjøremål, det må jo være begjær med i bildet, hadde det vært det så hadde jeg vel ikke søkt trøst hos nabokona. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/#findComment-139715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 9. oktober 2001 Del Skrevet 9. oktober 2001 Jeg vet ikke helt, er vel egentlig lei av og ferdig med kona. Jeg er en varmblodig mann som trenger nye oppmerksomhet og nærhet, og det får jeg ikke hjemme. Kona er ikke "sånn", sier hun, så egentlig lurer jeg litt på hva hun driver med av og til. Nabokona gir meg noe av det jeg trenger, nemlig sex. Det beste er nok å avslutte ekteskapet, ikke si noe om nabokona, bryte kontakten med nabokona, og flytte til et annet sted, finne ny dame som passer for meg også seksuelt. Et ekteskap er jo mer enn daglige gjøremål, det må jo være begjær med i bildet, hadde det vært det så hadde jeg vel ikke søkt trøst hos nabokona. Var ikke begjæret tilstede da dere giftet dere? Tror du ikke det kan gjenopplives? Selv om det er en klisje, så flytter ofte nissen med på lasset:-) Om du velger å dra, tror jeg du burde snakke ut med begge de partene du har involvert i livet ditt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/36582-sex-med-nabokona/#findComment-139716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.