Gå til innhold

Er det greit at kjæresten snakker med andre..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest oppussing

''..damer og ekser på sms, uten å fortelle det til deg?''

Ja

'' -Sier at han ikke gjør det, når virkeligheten er en annen?''

Nei

''Synes dere det er greit at han avslutter bursdagshilsener og andre sms'er til damer og ekser med "Klem"?''

Ja. Jeg synes til og med det er greit at han gir sem en klem fysisk.

''..damer og ekser på sms, uten å fortelle det til deg? -Sier at han ikke gjør det, når virkeligheten er en annen?

Man trenger ikke fortelle alt man gjør til enhver tid i et forhold hvis man stoler på hverandre. Det som ikke er greit er at han sier han ikke gjør det, men gjør det allikevel. Da lyver han til deg.

''Synes dere det er greit at han avslutter bursdagshilsener og andre sms'er til damer og ekser med "Klem"?''''

Ja, det betyr ingenting, er bare noe man skriver synes jeg.

ShitDiddelyDo

Nei, det er ikke greit.

Jeg ville aldri hatt en kjæreste som kommuniserte med andre enn meg med mindre det var ytterst nødvendig, som f.eks. hvis det brant. Da skulle hun fått lov til å ringe på til nabomannen og rope "brann, brann, brann", men kun hvis han ikke utgjorde noen trussel mot min suverenitet. Det har skjedd før at folk har blitt forelsket i de som har reddet dem, så helst hadde jeg foretrukket at hun lot være.

Annonse

Ja, men det har noe å si hvor hyppig det skjer og innhold av meldinger. Om kjæresten ellers viser at h*n er til å stole på er vesentlig.

''-Sier at han ikke gjør det, når virkeligheten er en annen?''

Nei. Men om man har en sjalu og kontrollerende kjæreste vil mange lyve for å skaffe seg litt luft. Det har jeg stor forståelse for.

''Synes dere det er greit at han avslutter bursdagshilsener og andre sms'er til damer og ekser med "Klem"?''

Om det er en generell og vanlig hilsen, synes jeg det er helt greit. Skrev h*n det kun til én eller noen få, kan man bli mer i stuss.

Selv har jeg ikke oversikt over hvem min mann tekster eller hva han skriver.

mvh

Nei, det er ikke greit.

Jeg ville aldri hatt en kjæreste som kommuniserte med andre enn meg med mindre det var ytterst nødvendig, som f.eks. hvis det brant. Da skulle hun fått lov til å ringe på til nabomannen og rope "brann, brann, brann", men kun hvis han ikke utgjorde noen trussel mot min suverenitet. Det har skjedd før at folk har blitt forelsket i de som har reddet dem, så helst hadde jeg foretrukket at hun lot være.

*knegg*

''Er det greit at kjæresten snakker med andre..

..damer og ekser på sms, uten å fortelle det til deg? ''

Ja, det synes jeg er helt greit. Vi driver ikke og oppdaterer hverandre på hvem vi sms'er med til enhver tid - det hadde blitt litt slitsomt.

(Men et annet spørsmål er om _innholdet_ i sms'ene er akseptabelt)

Løgn er ikke bra. Men hvorfor lyver han? Fordi det er ugler i mosen, eller fordi han synes at du oevrreagerer på noe som ikke er noe å reagere på?

Helt i orden. Jeg avsluttet senest i dag en bursdagshilsen til en mann jeg kjenner med klem, ja sågar med "Stor klem!"

Ja

'' -Sier at han ikke gjør det, når virkeligheten er en annen?''

Nei

Ja. Jeg synes til og med det er greit at han gir sem en klem fysisk.

''Jeg synes til og med det er greit at han gir sem en klem fysisk.¨''

Enig

Nei, det er ikke greit.

Ler godt :-)

Annonse

Gjest og dermed basta

Jeg er enig med deg. Kjærester skal ikke snakke med andre!

Siden nicket ditt var veldig likt mitt må jeg nesten si hva jeg mener også så ikke noen tror jeg er deg. Jeg er nemlig ikke enig i det du sier.

Det må da for pokker være plass nok i et forhold til at begge parter kan snakke med, tekste med og ha venner av motsatt kjønn? Min mann kan ha de vennene han vil og skrive hva han vil til dem, og jeg forventer faktisk at han gir meg den friheten tilbake. Det kan vi gjøre fordi vi stoler på hverandre og vet at ingen av oss ville gjort noe som såret den andre parten. Det ville ikke falt meg inn å sjekke hans mobil!

Jeg vil tro at han benekter kontakten med vennene fordi ts legger seg opp i noe han faktisk vil ha for seg selv. Alle trenger å ha noe som er bare ens eget, og mye kan ødelegges av en kjæreste som vil vite alt og godkjenne alt og helst ha hvert eneste minutt alene med ham.

La ham få ha vennene sine i fred, og slutt å snoke på mobilen hans!

Gjest dermedbasta

Siden nicket ditt var veldig likt mitt må jeg nesten si hva jeg mener også så ikke noen tror jeg er deg. Jeg er nemlig ikke enig i det du sier.

Det må da for pokker være plass nok i et forhold til at begge parter kan snakke med, tekste med og ha venner av motsatt kjønn? Min mann kan ha de vennene han vil og skrive hva han vil til dem, og jeg forventer faktisk at han gir meg den friheten tilbake. Det kan vi gjøre fordi vi stoler på hverandre og vet at ingen av oss ville gjort noe som såret den andre parten. Det ville ikke falt meg inn å sjekke hans mobil!

Jeg vil tro at han benekter kontakten med vennene fordi ts legger seg opp i noe han faktisk vil ha for seg selv. Alle trenger å ha noe som er bare ens eget, og mye kan ødelegges av en kjæreste som vil vite alt og godkjenne alt og helst ha hvert eneste minutt alene med ham.

Vennene hans? Mener du at kjærester kan ha venner? Min kjærest har da meg!

Gjest oppussing

Du tror ikke dermedbasta kan ha vært ironisk, vel? ;-) Kjæresten skal ikke få lov til å snakke med noen andre?

Gjest Shira :o)

''damer og ekser på sms, uten å fortelle det til deg? ''

Ja, jeg har ikke noe med sånn generelt hvem han skriver med.

Nei, jeg liker ikke løgn. Altså, dersom jeg kom til å tilte uten grunn pga uskyldig SMS, kan jeg forstå at han løy, men generelt er det ikke handlingen jeg hadde reagert på, men løgn.

''Synes dere det er greit at han avslutter bursdagshilsener og andre sms'er til damer og ekser med "Klem"?

''

Ja. Klem er så utvannet at det er ikke noe å tenke på en gang. Det er vanlig å skrive.

Så jeg hadde ikke reagert sånn sett, men dersom det ligger mer til grunn enn hva du skriver her (sms med klem), så kan det jo hende at jeg hadde reagert.

Gjest Jeg godtar ikke..

''Er det greit at kjæresten snakker med andre..

..damer og ekser på sms, uten å fortelle det til deg? ''

Ja, det synes jeg er helt greit. Vi driver ikke og oppdaterer hverandre på hvem vi sms'er med til enhver tid - det hadde blitt litt slitsomt.

(Men et annet spørsmål er om _innholdet_ i sms'ene er akseptabelt)

Løgn er ikke bra. Men hvorfor lyver han? Fordi det er ugler i mosen, eller fordi han synes at du oevrreagerer på noe som ikke er noe å reagere på?

Helt i orden. Jeg avsluttet senest i dag en bursdagshilsen til en mann jeg kjenner med klem, ja sågar med "Stor klem!"

Jeg har aldri vært sjalu, og har aldri laget noe baluba av noe. aldri kontrollert heller...

Han løy like vel, og DA ble jeg det jeg nå nevnte over..

Derfor tror jeg han hadde noe å skjule og stoler ikke på ham

Gjest Jeg godtar ikke..

Det er i orden at han skriver SMS til andre, det blir litt rart om han alltid skal informere om det. Men han skal ikke holde det hemmelig, og i hvert fall ikke lyve om det!

Å avslutte med "klem" er helt vanlig og i orden.

Han ruger sin mobiltelefon og forteller meg aldri noe. Om dette med sms'er, hadde på følelsen, men han benektet å ha kommunisert med noen.

min mobil ligger på stuebordet. Han kan låne den, hvis han vil.. aldri motsatt..

Gjest Hulderen

Han ruger sin mobiltelefon og forteller meg aldri noe. Om dette med sms'er, hadde på følelsen, men han benektet å ha kommunisert med noen.

min mobil ligger på stuebordet. Han kan låne den, hvis han vil.. aldri motsatt..

Våre mobiltelefoner ligger fremme, men vi sjekker aldri den andres. Derimot kan vi godt kommentere at: "nå fikk jeg en SMS fra...". Det hender også at vi spør hvem den andre SMS er med. Hadde ikke min mann villet svare, hadde jeg begynt å lure...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...