PieLill Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hm. Nå blir jeg usikker. Jeg har luftet dette for noen venninner, og fått råd i begge retninger. De fleste er enige med deg, og min magefølelse heller også i den retning. Samtidig har jeg ment at jeg ikke har noe med dette å gjøre, og der har det blitt liggende. Det er et drøyt år siden det ble slutt mellom dem nå (hun sa at hun hadde mistet følelsene for han). Jeg ville inderlig ønsket at i hvert fall ét menneske hadde anstendighet til å fortelle meg sannheten om det var meg det gjaldt. Har du et vennskap med denne mannen? I så fall blir du en del av lureriet. Det øyeblikket man kjenner noen og vet hva som foregår, er man involvert og innblandet. Enten i å bevare en løgn og et skuespill eller få på lyset og si sannheten. Sannsynligvis vil han finne ut dette før eller siden. Jo lengre tid som går og jo flere som visste, jo større vil ydmykelsen og sviket oppleves. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3182932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg orker ikke skrive mer her. Jeg ønsker i alle fall ikke at "min tråd" skal bli et sted der det oppfordres til å sladre på andre. Jeg ville tenkt at dette får være mellom de involverte. Hva i himmelens navn tjener det på at du skal komme å si det nå? Igjen - det foregår mye annet enn det folk ser. Jeg ønsker ikke å forsvare meg, men vil heller ikke kommentere mitt eget forhjold her. Om det var jeg som ble bedratt og ført bak lyset ville jeg satt enorm pris på at i hvert fall ét menneske hadde anstendighet til å være ærlig mot meg. Det er bare tull at det er en privat sak mellom de to det gjelder når den ene ikke vet hva som foregår. Får utenforstående vite om slike ting er de involvert enten de vil eller ikke. Du vil pålegge dem en byrde av taushet. Jeg kunne ikke se på at noen jeg kjente ble bedratt, enten det gjaldt penger eller relasjoner. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3182935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ville inderlig ønsket at i hvert fall ét menneske hadde anstendighet til å fortelle meg sannheten om det var meg det gjaldt. Har du et vennskap med denne mannen? I så fall blir du en del av lureriet. Det øyeblikket man kjenner noen og vet hva som foregår, er man involvert og innblandet. Enten i å bevare en løgn og et skuespill eller få på lyset og si sannheten. Sannsynligvis vil han finne ut dette før eller siden. Jo lengre tid som går og jo flere som visste, jo større vil ydmykelsen og sviket oppleves. mvh Jeg er ikke venn med noen av dem, men kjenner han som hun bedro mannen med. Det er derfor jeg vet så mye om Paris-tur, jobbeturer og overtid som ikke er reelle, sms'er etc. Det er imidlertid ikke så enkelt, for han jeg kjenner vil jo heller ikke at dette skal ut - han vil som henne sette en strek over hele greia og leke at det aldri har skjedd. Jeg har fortalt han hva jeg mener om dette, men det har ikke gjort han mer fristet til å være budbringer av dårlig nytt. Men jeg er enig med deg - jeg ville også ønsket å vite, og det er derfor jeg ennå tenker på den saken. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ville inderlig ønsket at i hvert fall ét menneske hadde anstendighet til å fortelle meg sannheten om det var meg det gjaldt. Har du et vennskap med denne mannen? I så fall blir du en del av lureriet. Det øyeblikket man kjenner noen og vet hva som foregår, er man involvert og innblandet. Enten i å bevare en løgn og et skuespill eller få på lyset og si sannheten. Sannsynligvis vil han finne ut dette før eller siden. Jo lengre tid som går og jo flere som visste, jo større vil ydmykelsen og sviket oppleves. mvh '' Jeg ville inderlig ønsket at i hvert fall ét menneske hadde anstendighet til å fortelle meg sannheten om det var meg det gjaldt.'' Vennegjengen hadde et sånt problem før et bryllup. Det gikk (velbegrunna) rykter om bruden og hennes venninne. Alle visste det - bortsett fra han som skulle gifte seg med henne. En vettug kompis fikk nok, og tok en telefon til brudgommen. Det ble en salig oppvask rett før drikkelaget. Han var takknemlig for dette etterpå, men han var ikke spesielt blid på en del av oss som ikke hadde sagt noe. Jeg er enig med deg i at typen hennes fortjener å vite, og jeg ville også foretrukket at noen "sladret" til meg, selv om det siste kan være tøft. Kompisen min risikerte bryllupet deres ved å si fra. Men vi som holdt kjeft om det vi visste handlet verre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Og hun bruker ham fortsatt økonomisk og lyver for ham. Iht. Kayla betaler han en ferie for sin eks i den tro at hun reiser med enn venninne mens det i realiteten er elskeren. Om jeg så noen ble svindlet og bedratt økonomisk, ville jeg selvsagt advart dem. Hvorfor skulle jeg ikke advare om noen blir svindlet og bedratt emosjonelt og til dels økonomisk utnyttet? Det er kvalmt at alle vet utenom den det gjelder mest. mvh Jeg har vært utydelig på tidsaspektet ser jeg. Alle tre er pr i dag single. Elskeren brøt med henne tre- fire måneder før hun brøt med samboeren. Hun og elskeren jobbet på samme sted på det tidspunktet, og hun var ivrig på å gjenoppta forholdet både før og etter bruddet med samboeren. Elskeren var imidlertid ikke interessert, og tok avstand på alle måter, også ved å minimere innsats på felles prosjekt. Ettersom han hadde vært ivrigst på å rekruttere henne til prosjekt stod hun etterhver med få arbeidsoppgaver, og sluttet et halvår etter bruddet. Alle hendelser jeg har referert (inkl samboerens spleis og oppgjør av leilighet) er altså tilbake i tid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183071 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg har vært utydelig på tidsaspektet ser jeg. Alle tre er pr i dag single. Elskeren brøt med henne tre- fire måneder før hun brøt med samboeren. Hun og elskeren jobbet på samme sted på det tidspunktet, og hun var ivrig på å gjenoppta forholdet både før og etter bruddet med samboeren. Elskeren var imidlertid ikke interessert, og tok avstand på alle måter, også ved å minimere innsats på felles prosjekt. Ettersom han hadde vært ivrigst på å rekruttere henne til prosjekt stod hun etterhver med få arbeidsoppgaver, og sluttet et halvår etter bruddet. Alle hendelser jeg har referert (inkl samboerens spleis og oppgjør av leilighet) er altså tilbake i tid. Om en person ville valgt å handlet vesentlig annerledes om h*n kjente fakta i en sak er det et svik og ikke fortelle sannheten. I den saken du beskriver virker det å være mange aktører. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Om en person ville valgt å handlet vesentlig annerledes om h*n kjente fakta i en sak er det et svik og ikke fortelle sannheten. I den saken du beskriver virker det å være mange aktører. mvh Det er én mindre direkte berørt enn i saken til trådstarter; i denne saken hadde bare hun samboer mens de var elskere. Det som imidlertid er annerledes er at det er mange rundt begge "bedragerne" som vet om forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 Det jeg skrev under er bare dumt nå som jeg ser at dere begge har partnere, men ingen har barn. Hvorfor i himmelens navn har dere begge andre partnere når dere begge vil ha hverandre? Det er ikke barn som hindrer dere heller. Dette er bare idiotisk. Dere sårer to uskyldige mennesker uten at det strengt tatt er noe som holder dere igjen fra å ta det helt ut. Egoisme er bare fornavnet, og Ryan Giggs må være forbildet. Jeg skjønner Giggs-sammenlikningen. Hele poenget har vært at HAN ikke vil ha "hele" meg og gir delvis blandede signaler. Jeg var opprinnelig innstilt på "å gå for" å få denne mannen, men etter hvert innså jeg at det nok ikke vil skje - selv om han kan skrevet ord som feks "det blir oss." Veldig vanskelig å leve i. Jeg trodde en periode det skulle bli oss. Jeg trodde forholdet mitt var over. Når dette ikke er sånn likevel, føler jeg meg til dels deprimert og handlingslammet. Jeg har aldri bedt om sympati i denne saken - det er umulig å gi i en utroskapstråd. Jeg har kun bedt om råd til hvordan komme meg ut av grepet til elskeren, forelskelsesrusen, men samtidig ønsker jeg altså at han skal vite hvor mye jeg ville ofret. Etter å ha lest en haug svar her inne og hatt en bedre periode med min samboer, ser jeg muligheten for å prøve å redde mitt nåværende forhold. Av den grunn vil jeg selvfølgelig ikke bekjenne mine synder for han. Så lenge jeg og elskeren min kutter ut, vil det ikke bli oppdaget. Jeg håper jeg får mulighet til å treffe HAN neste uke og vil da enten sende eller gi muntlig kort beskjed om hva jeg føler og at jeg ikke lenger vil være en elskerinne. Så får jeg ha en sommer hvor jeg forsøker å komme videre. Det er faktisk sant at jeg er utrolig glad i begge guttene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg skjønner Giggs-sammenlikningen. Hele poenget har vært at HAN ikke vil ha "hele" meg og gir delvis blandede signaler. Jeg var opprinnelig innstilt på "å gå for" å få denne mannen, men etter hvert innså jeg at det nok ikke vil skje - selv om han kan skrevet ord som feks "det blir oss." Veldig vanskelig å leve i. Jeg trodde en periode det skulle bli oss. Jeg trodde forholdet mitt var over. Når dette ikke er sånn likevel, føler jeg meg til dels deprimert og handlingslammet. Jeg har aldri bedt om sympati i denne saken - det er umulig å gi i en utroskapstråd. Jeg har kun bedt om råd til hvordan komme meg ut av grepet til elskeren, forelskelsesrusen, men samtidig ønsker jeg altså at han skal vite hvor mye jeg ville ofret. Etter å ha lest en haug svar her inne og hatt en bedre periode med min samboer, ser jeg muligheten for å prøve å redde mitt nåværende forhold. Av den grunn vil jeg selvfølgelig ikke bekjenne mine synder for han. Så lenge jeg og elskeren min kutter ut, vil det ikke bli oppdaget. Jeg håper jeg får mulighet til å treffe HAN neste uke og vil da enten sende eller gi muntlig kort beskjed om hva jeg føler og at jeg ikke lenger vil være en elskerinne. Så får jeg ha en sommer hvor jeg forsøker å komme videre. Det er faktisk sant at jeg er utrolig glad i begge guttene. '' Det er faktisk sant at jeg er utrolig glad i begge guttene.'' Ja, det tror jeg. Men det er ikke akseptert. Om din samboer hadde visst, så hadde du muligens vært kastet på dør. I forhold til elskeren: Han leker med deg. Hvorfor skal du da krype og fortelle hva du ville oftret? Ønsker du han skal være smigret og at egoet skal vokse enda mer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 '' Det er faktisk sant at jeg er utrolig glad i begge guttene.'' Ja, det tror jeg. Men det er ikke akseptert. Om din samboer hadde visst, så hadde du muligens vært kastet på dør. I forhold til elskeren: Han leker med deg. Hvorfor skal du da krype og fortelle hva du ville oftret? Ønsker du han skal være smigret og at egoet skal vokse enda mer? Jeg vil bare at han skal vite hvordan det er. Jeg kommer ikke til å sende/si brevet i den formen det ligger her, men i en kortere versjon. Budskapet skal være tydelig, uten for mange store ord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg vil bare at han skal vite hvordan det er. Jeg kommer ikke til å sende/si brevet i den formen det ligger her, men i en kortere versjon. Budskapet skal være tydelig, uten for mange store ord. ''Jeg vil bare at han skal vite hvordan det er.'' Du vil han skal vite at du ville ofret alt for han? Men siden han egentlig ikke vil ha deg, så faller du tilbake på second-best-løsning avhengig? Vil du virkelig at han skal VITE dette? Eller vil du han skal få vite dette, fordi du har et HÅP om at han slipper alt og kommer styrtende til deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 14. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2011 ''Jeg vil bare at han skal vite hvordan det er.'' Du vil han skal vite at du ville ofret alt for han? Men siden han egentlig ikke vil ha deg, så faller du tilbake på second-best-løsning avhengig? Vil du virkelig at han skal VITE dette? Eller vil du han skal få vite dette, fordi du har et HÅP om at han slipper alt og kommer styrtende til deg? Jeg vet ikke... Jeg så forvirret. Når jeg ser på samboeren min, er det en umulig tanke å gå fra han. Men det er også en umulig tanke å ikke være sammen med han andre noe mer. (sistnevnte har virkelig gitt ansiktet mitt en haug av smilerynker, men også bekymringsrynker) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg vet ikke... Jeg så forvirret. Når jeg ser på samboeren min, er det en umulig tanke å gå fra han. Men det er også en umulig tanke å ikke være sammen med han andre noe mer. (sistnevnte har virkelig gitt ansiktet mitt en haug av smilerynker, men også bekymringsrynker) ''Men det er også en umulig tanke å ikke være sammen med han andre noe mer'' Han vil ikke ha deg. Face it. Om du ønsker redde nåværende forhold, så kutt kort og konsist. Ikke dill-dall. Ikke utbroder. Du risikerer begge forhold om du fortsette kave med begge to... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3183309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har sympati med deg faktisk Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg skjønner Giggs-sammenlikningen. Hele poenget har vært at HAN ikke vil ha "hele" meg og gir delvis blandede signaler. Jeg var opprinnelig innstilt på "å gå for" å få denne mannen, men etter hvert innså jeg at det nok ikke vil skje - selv om han kan skrevet ord som feks "det blir oss." Veldig vanskelig å leve i. Jeg trodde en periode det skulle bli oss. Jeg trodde forholdet mitt var over. Når dette ikke er sånn likevel, føler jeg meg til dels deprimert og handlingslammet. Jeg har aldri bedt om sympati i denne saken - det er umulig å gi i en utroskapstråd. Jeg har kun bedt om råd til hvordan komme meg ut av grepet til elskeren, forelskelsesrusen, men samtidig ønsker jeg altså at han skal vite hvor mye jeg ville ofret. Etter å ha lest en haug svar her inne og hatt en bedre periode med min samboer, ser jeg muligheten for å prøve å redde mitt nåværende forhold. Av den grunn vil jeg selvfølgelig ikke bekjenne mine synder for han. Så lenge jeg og elskeren min kutter ut, vil det ikke bli oppdaget. Jeg håper jeg får mulighet til å treffe HAN neste uke og vil da enten sende eller gi muntlig kort beskjed om hva jeg føler og at jeg ikke lenger vil være en elskerinne. Så får jeg ha en sommer hvor jeg forsøker å komme videre. Det er faktisk sant at jeg er utrolig glad i begge guttene. Klart du kan være glad i begge. Synest du virker veldig ærlig. Har lest gjennom svarene du har fått. har gjort meg noen tanker. Synest du skal være ærlig å fortelle han akkurat hva du føler. Samtidig sette foten helt ned mot mer sex/samvær om han ikke vil ha deg som fast partner. Kanskje han da ombestemmer seg......Viss ikke, så vær glad du fant ut av det. Vi trenger alle en visshet. Da slipper du å gruble, tenk om...i etterkant. Forstår at du er forelsket og har det fælt . Og du er bare et menneske. Med det mener jeg ikke å forsvare utroskap.Men bare at nå må dette løses på beste måte. Ikke minst for samboeren din.Han fortjener ikke at du går bak ryggen hans, da er sannheten bedre. Har dessverre vært i samboeren din sin situasjon. Ønsker deg lykke til med valget du ganske snart bør ta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Klart du kan være glad i begge. Synest du virker veldig ærlig. Har lest gjennom svarene du har fått. har gjort meg noen tanker. Synest du skal være ærlig å fortelle han akkurat hva du føler. Samtidig sette foten helt ned mot mer sex/samvær om han ikke vil ha deg som fast partner. Kanskje han da ombestemmer seg......Viss ikke, så vær glad du fant ut av det. Vi trenger alle en visshet. Da slipper du å gruble, tenk om...i etterkant. Forstår at du er forelsket og har det fælt . Og du er bare et menneske. Med det mener jeg ikke å forsvare utroskap.Men bare at nå må dette løses på beste måte. Ikke minst for samboeren din.Han fortjener ikke at du går bak ryggen hans, da er sannheten bedre. Har dessverre vært i samboeren din sin situasjon. Ønsker deg lykke til med valget du ganske snart bør ta. Hei:) Takk for svar. Jeg trengte det virkelig nå. Jeg har vært ute ved havet og deppet alene. I vakker skjærgård reflekterte jeg over hvem jeg ville hatt ved min side der og da - og pr nå så er det HAN - dessverre - som ikke vil være ved min side... Nå dropper jeg trening og har spist tre store is ++ Jeg burde jobbe, men går bare og stresser. Jeg drømmer om HAN og sover urolig noen få timer hver natt. Jeg hadde forventet å bli kontaktet av HAN i går, men ble det ikke, noe som resulterer i småpanikk. I hele dag har jeg også sjekket telefonen. Jeg føler meg helt idiot som har slike følelser og tanker om en som kun vil ha sex...Jeg begynner også å lure på hvorvidt han holder på med flere. Jeg vet jeg må vekk fra han, men jeg håper likevel inderlig han melder meg senere i kveld... Så får jeg se om jeg forteller eller om jeg skal vente til uka. Da er jeg alene og kunne tatt det face til face - hvis jeg hører noe fra han da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maximia Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei:) Takk for svar. Jeg trengte det virkelig nå. Jeg har vært ute ved havet og deppet alene. I vakker skjærgård reflekterte jeg over hvem jeg ville hatt ved min side der og da - og pr nå så er det HAN - dessverre - som ikke vil være ved min side... Nå dropper jeg trening og har spist tre store is ++ Jeg burde jobbe, men går bare og stresser. Jeg drømmer om HAN og sover urolig noen få timer hver natt. Jeg hadde forventet å bli kontaktet av HAN i går, men ble det ikke, noe som resulterer i småpanikk. I hele dag har jeg også sjekket telefonen. Jeg føler meg helt idiot som har slike følelser og tanker om en som kun vil ha sex...Jeg begynner også å lure på hvorvidt han holder på med flere. Jeg vet jeg må vekk fra han, men jeg håper likevel inderlig han melder meg senere i kveld... Så får jeg se om jeg forteller eller om jeg skal vente til uka. Da er jeg alene og kunne tatt det face til face - hvis jeg hører noe fra han da... Du elsker ikke samboeren din, men du tar til takke med han i redsel for å bli alene. Stakkars samboeren din som kun er til nytte for deg, fordi det er praktisk for deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blir trist Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Du elsker ikke samboeren din, men du tar til takke med han i redsel for å bli alene. Stakkars samboeren din som kun er til nytte for deg, fordi det er praktisk for deg. Du sier du er glad i dem begge, men den kjærligheten diu har til samboeren din er i tilfelle lite verdt. Mine tanker går til samboeren din som er ført så grundig bak lyset. Det at du synes situasjonen er trasig, gjør ikke moralen noe bedre. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å se deg selv i speilet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184468 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Du sier du er glad i dem begge, men den kjærligheten diu har til samboeren din er i tilfelle lite verdt. Mine tanker går til samboeren din som er ført så grundig bak lyset. Det at du synes situasjonen er trasig, gjør ikke moralen noe bedre. Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å se deg selv i speilet. Jeg klarer å se meg i speilet, og jeg har sagt 100 ganger at jeg kan ikke legge ut alle detaljer her. Det er ikke sånn at det kun er en sin skyld at det er trøbbel i et forhold. Jeg visste faktisk ikke at dol var et så vanvittig moralsk sted. - Jeg trodde det var et sted man kunne dele opplevelser, spørre, få råd osv - uten å hele tida bli minnet på egne feil. Jeg er glad for alle svar jeg har fått som har svart på problemstillingen - både på godt og vondt. Det er det jeg ønsket. Dessverre er jeg fortsatt noe usikker, men fikk til og med svar fra NHD som rådet meg til å si det som det er, huff... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har sympati med deg faktisk Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei:) Takk for svar. Jeg trengte det virkelig nå. Jeg har vært ute ved havet og deppet alene. I vakker skjærgård reflekterte jeg over hvem jeg ville hatt ved min side der og da - og pr nå så er det HAN - dessverre - som ikke vil være ved min side... Nå dropper jeg trening og har spist tre store is ++ Jeg burde jobbe, men går bare og stresser. Jeg drømmer om HAN og sover urolig noen få timer hver natt. Jeg hadde forventet å bli kontaktet av HAN i går, men ble det ikke, noe som resulterer i småpanikk. I hele dag har jeg også sjekket telefonen. Jeg føler meg helt idiot som har slike følelser og tanker om en som kun vil ha sex...Jeg begynner også å lure på hvorvidt han holder på med flere. Jeg vet jeg må vekk fra han, men jeg håper likevel inderlig han melder meg senere i kveld... Så får jeg se om jeg forteller eller om jeg skal vente til uka. Da er jeg alene og kunne tatt det face til face - hvis jeg hører noe fra han da... Skal tenke på deg, krysse fingre og håpe at du tar de rette valgene. Håper du endelig får snakket skikkelig med han. Klem til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har sympati med deg faktisk Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg klarer å se meg i speilet, og jeg har sagt 100 ganger at jeg kan ikke legge ut alle detaljer her. Det er ikke sånn at det kun er en sin skyld at det er trøbbel i et forhold. Jeg visste faktisk ikke at dol var et så vanvittig moralsk sted. - Jeg trodde det var et sted man kunne dele opplevelser, spørre, få råd osv - uten å hele tida bli minnet på egne feil. Jeg er glad for alle svar jeg har fått som har svart på problemstillingen - både på godt og vondt. Det er det jeg ønsket. Dessverre er jeg fortsatt noe usikker, men fikk til og med svar fra NHD som rådet meg til å si det som det er, huff... Nemlig. Hør på på NHD:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/5/#findComment-3184973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.