Gjest Kayia Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg klarer å se meg i speilet, og jeg har sagt 100 ganger at jeg kan ikke legge ut alle detaljer her. Det er ikke sånn at det kun er en sin skyld at det er trøbbel i et forhold. Jeg visste faktisk ikke at dol var et så vanvittig moralsk sted. - Jeg trodde det var et sted man kunne dele opplevelser, spørre, få råd osv - uten å hele tida bli minnet på egne feil. Jeg er glad for alle svar jeg har fått som har svart på problemstillingen - både på godt og vondt. Det er det jeg ønsket. Dessverre er jeg fortsatt noe usikker, men fikk til og med svar fra NHD som rådet meg til å si det som det er, huff... Det er bra du greier å se deg i speilet uten å skamme deg, det hadde ikke vært godt for noe. Som du sier, it takes two to tango, og egentlig er det kanskje nettopp derfor det ikke hadde vært så dumt å snakke med samboeren din også - etter at du har kvittet deg med hekteren. Det er ikke gitt at han går selv om du har vært utro, derimot er manges erfaring at man kommer styrket ut av en slik oppvask. Han er sikkert like kjent med at dere har utfordringer også han er ansvarlig for. Men først handler det om å hekte seg av, og det håper jeg du greier uten å smøre egoet til hekteren. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/6/#findComment-3185019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelpeogbevares,, Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei:) Takk for svar. Jeg trengte det virkelig nå. Jeg har vært ute ved havet og deppet alene. I vakker skjærgård reflekterte jeg over hvem jeg ville hatt ved min side der og da - og pr nå så er det HAN - dessverre - som ikke vil være ved min side... Nå dropper jeg trening og har spist tre store is ++ Jeg burde jobbe, men går bare og stresser. Jeg drømmer om HAN og sover urolig noen få timer hver natt. Jeg hadde forventet å bli kontaktet av HAN i går, men ble det ikke, noe som resulterer i småpanikk. I hele dag har jeg også sjekket telefonen. Jeg føler meg helt idiot som har slike følelser og tanker om en som kun vil ha sex...Jeg begynner også å lure på hvorvidt han holder på med flere. Jeg vet jeg må vekk fra han, men jeg håper likevel inderlig han melder meg senere i kveld... Så får jeg se om jeg forteller eller om jeg skal vente til uka. Da er jeg alene og kunne tatt det face til face - hvis jeg hører noe fra han da... Dette her skjønner jeg virkelig ikke så mye av. Hvor gammel du er, 14? Er vel slik tenåringer holder på? Grow up! Trenger vel ikke si mer.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/6/#findComment-3185024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjelpeogbevares,, Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du elsker ikke samboeren din, men du tar til takke med han i redsel for å bli alene. Stakkars samboeren din som kun er til nytte for deg, fordi det er praktisk for deg. Helt enig. Utrolig egoistisk og ikke slik voksne mennesker holder på!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/6/#findComment-3185025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jepp, det er et godt råd som funker. Jeg har prøvd. Dog må "vin" byttes ut med "øl", "venninne" med "kompis", og "hunk" med "babe(s)". I den settingen hun her er i tror jeg likevel ikke det er noen god idé. Det er veldig rar setting å befinne seg i, synes jeg. Det virker litt rart at to barnløse personer i hvert sitt forhold ikke klarer å velge den store kjærligheten i stedet for samboer. Det er jo ingenting som hindrer dem. Med mindre begge to snylter på sine rike samboere og sammen vil ende opp uten sus og dus. Det har ikke slått dere at dette kan være et troll? ''Det virker litt rart at to barnløse personer i hvert sitt forhold ikke klarer å velge den store kjærligheten i stedet for samboer. Det er jo ingenting som hindrer dem.'' Han er muligens hennes store kjærlighet, men den blir nok ikke gjengjeldt ser det ut for. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365877-sende-dette-til-hekteren/page/6/#findComment-3185090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.