Gjest Sjenert-2 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Hei, er 26 år. Har de siste uken hatt unormal sæd. sist for par dager siden var den normal men noen små anntydninger til rødt som så ut som blå. Men ikke mye. I dag er den blitt veldig gul. Ikke opplevd dette før. Har også merket ubehag i ene testikkelen hvis den klemmes i feks trange klær, men dette har blitt litt bedre de siste dagene. Menigjen ikke så mye at jeg har lagt spesielt godt merke til det. I dag ble jeg litt skremt så jeg har skjekket å funnet en liten klump ca 5mm fra den ene testikkelen langs sæd lederen. Den er ikke stor ca 3mm. En tanke som har slått meg er at jeg hadde klor allergi før, å har nå vært i syden å badet mye i basenng med klor. Men det skulle vel ikke ha noe å si, eller? Merker i alle fall ikke noe til klor allergien nå. Det jeg er 100% sikker på at det ikke er noen form for kjønnsykdom. Så lurer på hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365906-gul-s%C3%A6d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.