Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Risikoen for at akkurat det skal skje, er jo dessverre mye større enn for at det skal være noe galt og likevel bli båret fram.

Men det hjelper ikke for den som står midt oppi det, at det rammer mange. Skjønner godt at du er trist.

How very softly you tiptoed into my world

Almost silently - only a moment you stayed

But what an imprint your footprints have left

on our hearts.

''How very softly you tiptoed into my world

on our hearts.

''

Så nydelige og sterke ord...!

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

... forsvant i går, spontanabort. Merkelig, hvor stort inntrykk det gjorde likevel. Jeg og mannen min hadde begynt å se fram til å få en liten en igjen på nyåret. Kanskje en jente denne gang? Litt trist i dag.

Hmmm... kanskje vi skal prøve en gang til...? Må tenke på det. God sommer, alle sammen!

Jeg oppdaget tråden din først i dag, og skulle til å skrive noen oppmuntrende ord. Heldigvis leste jeg hele tråden først, og så at du mistet i dag.

Så trist det var.

Dere har hatt noen dager på å fordøye graviditeten og tenke gjennom hvordan livet med en ny liten kunne blitt. Nå kan dere benytte anledningen til å tenke videre, og se om dere ønsker å gjøre et planlagt forsøk.

''How very softly you tiptoed into my world

on our hearts.

''

Så nydelige og sterke ord...!

Enig.

Jeg fant det da jeg leste en god del på nett etter en litt traumatisk (hadde prøvd i årevis) spontanabort i 1997. Det har ukjent forfatter og står på mange sider som handler om dette eller liknende tema.

Under den "internett-terapien" oppdaget jeg DOL for første gang også. Men jeg skrev ikke noe selv før året etter, da jeg heldigvis var gravid igjen. Du og jeg har vel ett hver av de mange DOL-barna som ble født i 1999.

... forsvant i går, spontanabort. Merkelig, hvor stort inntrykk det gjorde likevel. Jeg og mannen min hadde begynt å se fram til å få en liten en igjen på nyåret. Kanskje en jente denne gang? Litt trist i dag.

Hmmm... kanskje vi skal prøve en gang til...? Må tenke på det. God sommer, alle sammen!

Nei, og nei. Sånn går det når jeg ikke leser hele tråden før jeg svarer. Beklager så mye, mumitrollet :(

• 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Enig.

Jeg fant det da jeg leste en god del på nett etter en litt traumatisk (hadde prøvd i årevis) spontanabort i 1997. Det har ukjent forfatter og står på mange sider som handler om dette eller liknende tema.

Under den "internett-terapien" oppdaget jeg DOL for første gang også. Men jeg skrev ikke noe selv før året etter, da jeg heldigvis var gravid igjen. Du og jeg har vel ett hver av de mange DOL-barna som ble født i 1999.

Hei laban, og takk for de fine ordene. Sjelden jeg er på DOL for tiden. Har hatt sommeren til å fordøye det svært så korte "svangerskapet" mitt, så det går bra. Vi kommer neppe til å prøve på nytt, det får holde med de to vi har.

Min eldste er forresten født høsten 2000, fyller 11 nå snart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...