Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen

Nei, nå fantaserer du vilt.

Jeg vet hvem j31 er/var i virkeligheten og det er ingen grunn til å tro hun løy.

Ok, da husket jeg feil. Jeg mente det var hun som viste deg å være "bare en liten kattepus", men siden jeg er usikker, godtar jeg en korreksjon.

Fortsetter under...

• Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

56

• PieLill

18

• Mary Poppins

10

• mariaflyfly

7

Gjest Hulderen

Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Jeg tror ikke jeg har svart før i noen av disse trådene, men jeg bryr meg ingenting om dem. Ingen er forpliktet til å følge råd en får, og hvis du blir lei så hopper du over disse trådene.

Hvorvidt trådstarter vil ha oppmerksomhet eller ikke er uinteressant. Du må bestemme for deg selv om du ønsker å gi oppmerksomheten eller ikke.

Jeg er ikke lei, jeg mener oppriktig at vi gjør Huuf en tjeneste om vi slutter å svare henne i disse trådene.

Gjest Hulderen

Nå må du roe deg ned. Fordi om folk har problemer over tid betyr ikke det at de er falske og ikke eksisterer vet du. Folk må da få lov til å snakke og be om råd, er du så for**** lei så la vær å lese innleggene, veldig enkelt vet du! Er ikke alle som har et nettverk de kan gå til. Og så da begynne med å fryse ut å ikke svare? Fordi hun ikke gjør slik du sier? Dumme kjerring.

Jeg har ikke oppfordret til utfrysing. Jeg svarer mer enn gjerne Huuf i andre tråder. Som jeg skrev, så tror jeg vi gjør henne en bjørnetjeneste ved å fortsette å hjelpe henne med å la tankene svive om denne mannen. Hun går i ring, og kommer seg ikke videre.

Gjest Føler sympati med deg faktisk

Jeg er av en litt annen oppfattning enn de fleste her. Jeg synes du skal ta deg en real prat med han ansikt til ansikt i edru tilstand og der skal du kreve å få et ærlig svar på hvor han står. Drit i stoltheten og hopp ut i det!

Slik det er nå, får du ikke fred med deg selv.

Helt enig med deg. Dette handler om at vedkommende må få et endelig svar ansikt til ansikt ....for så å kunne gå videre.

Det handler også om en med stor kjærlighetsorg, derfor jeg føler med henne. Livet er ikke alltid enkelt, dessverre. Følelser og fornuft er ikke alltid lett og styre.

ShitDiddelyDo

Om ikke lenge får vi et innlegg med: "Jeg klarte det ikke, jeg møtte ham og vi endte i køya. Han var så fantastisk, så nå vet jeg ikke hva jeg vil. Han var så vag når jeg spurte om vår fremtid. Han vil ikke dumpe dama si enda, men jeg er sikker på at det blir oss".

Jeg fatter ikke hvorfor Huuf ber om råd, hun er jo ikke interessert i å følge dem. Tvert i mot så gir det henne en mulighet til å tenke på fyren, hver gang hun skriver om han. Jeg begynner å tro at vi gjør henne en bjørnetjeneste ved å svare.

Hun er et troll. Hun skriver ikke for å få hjelp, men for å få oppmerksomhet.

Det hele er en konstruert problemstilling og tidsfordriv, og hun elsker at hun har involvert halve dol i sitt fiktive liv.

Annonse

Gjest Hulderen

Det hele er en konstruert problemstilling og tidsfordriv, og hun elsker at hun har involvert halve dol i sitt fiktive liv.

Jeg tror du har rett. Men for å slippe å bli kjølhalt, tok jeg den høflige versjonen. Etter diverse kortigeringer skjønner jeg at det var feil å sammenligne med J31, det var nok "En liten Kattepus" jeg husker.

ShitDiddelyDo

Jeg tror du har rett. Men for å slippe å bli kjølhalt, tok jeg den høflige versjonen. Etter diverse kortigeringer skjønner jeg at det var feil å sammenligne med J31, det var nok "En liten Kattepus" jeg husker.

Jeg vet ikke stort om de to nickene, men personen over er full på seg selv. Enten fordi hun er et troll og kødder med dere alle, eller hun elsker oppmerksomheten hun får og gjør litt ekstra ut av en reell situasjon fordi hun plutselig er blitt interessant for halve dol.

Nå kommer sikkert noen til å skrive "jeg vet om situasjoner som dette, så det kan fint være sant". Svaret på det er selvsagt. Et virkelig troll skriver ikke om romanser med aliens. De gjør situasjonen realistisk for at dere skal tro henne.

Uansett: Dette er narsissisme på høyt nivå, og dere biter på. Det er deres svar som trigger henne, ikke hjelpen dere eventuelt forsøker å gi henne.

Gjest Hulderen

Jeg vet ikke stort om de to nickene, men personen over er full på seg selv. Enten fordi hun er et troll og kødder med dere alle, eller hun elsker oppmerksomheten hun får og gjør litt ekstra ut av en reell situasjon fordi hun plutselig er blitt interessant for halve dol.

Nå kommer sikkert noen til å skrive "jeg vet om situasjoner som dette, så det kan fint være sant". Svaret på det er selvsagt. Et virkelig troll skriver ikke om romanser med aliens. De gjør situasjonen realistisk for at dere skal tro henne.

Uansett: Dette er narsissisme på høyt nivå, og dere biter på. Det er deres svar som trigger henne, ikke hjelpen dere eventuelt forsøker å gi henne.

''Dette er narsissisme på høyt nivå, og dere biter på. Det er deres svar som trigger henne, ikke hjelpen dere eventuelt forsøker å gi henne.''

Det er veldig tydelig at hun ikke er interessert i følge rådene hun får i hvert fall.

Gjest Nickløsheletiden

''Dette er narsissisme på høyt nivå, og dere biter på. Det er deres svar som trigger henne, ikke hjelpen dere eventuelt forsøker å gi henne.''

Det er veldig tydelig at hun ikke er interessert i følge rådene hun får i hvert fall.

Jeg synes dere er litt stygge her. Ok, jeg også kan se at hun har fått saken helt på hjernen, men har dere aldri vært ung og forelsket og blitt så opphengt i personen at alt annet er uvensentlig?

Dette går over, så vær litt overbærende da. Narssist? Makan!

''Det er veldig tydelig at hun ikke er interessert i følge rådene hun får i hvert fall''

Unnskyld meg, men hun har fått sprikende råd og hun må selv finne ut hvilke råd hun vil følge. Det er ikke sikkert ditt råd er det beste.

Gjest Kayia

Hun kom med den ene historien villere enn den andre, det ble en skikkelig føljetong som gikk over mange måneder.

Det er mulig jeg husker feil og blander henne sammen med noen (dette er jo noen år tilbake i tid), men jeg mener å huske at det kom frem at det bare var en annen doler som diktet for å få oppmerksomhet.

Du blander nok J31 med noen andre ja. J31 ble nedbrutt av svarene her inne i tillegg til at rådene ikke hjalp, og det var derfor det gjentatte ganger ble diskutert hvorvidt man burde slutte å svare henne. Huuff deler såvidt jeg kan se ikke i J31 sin situasjon i det hele tatt. Huff er i likhet med andre her inne først og fremst en forteller/ meddeler, og ikke en rådspørrer i grunnen, og selv om hun ikke tar til seg rådene skjønner jeg ikke begrunnelsen for en kollektiv boikott. Det er nok mange andre her inne jeg langt heller hadde ønsket å se ubesvart når den sedvanlige kverna begynner å gå.

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Jeg tror det handler mer om at hun ikke klarer å få saken ut av hodet. Har vært ung og forelsket et par ganger jeg også, så jeg tror jeg skjønner hva dette handler om ;o). Hun vil prate, prate, prate og ingenting annet enn han og det hun opplever er viktig nå. Hun dyrker forelskelsen. Det er da ikke noe uvanlig i det. Her på dol får hun svar og det passer henne bra, for i RL må hun være forsiktig med hvem hun deler det med.

Og så får hun råd om å kutte ut, ikke svare osv og så fører det bare til at hun ikke får fred, føler at det ikke blir avsluttet helt, grubler og tenker og håper i det lengste.

Derfor burde hun møtt han ansikt til ansikt. Hvis hun får en kalddusj mist i trynet, slik at det ikke lenger er noe å tvile på, vil det gå over.

Hun er ingen narsisst SDD. Hun er bare forelsket.

ShitDiddelyDo

Jeg tror det handler mer om at hun ikke klarer å få saken ut av hodet. Har vært ung og forelsket et par ganger jeg også, så jeg tror jeg skjønner hva dette handler om ;o). Hun vil prate, prate, prate og ingenting annet enn han og det hun opplever er viktig nå. Hun dyrker forelskelsen. Det er da ikke noe uvanlig i det. Her på dol får hun svar og det passer henne bra, for i RL må hun være forsiktig med hvem hun deler det med.

Og så får hun råd om å kutte ut, ikke svare osv og så fører det bare til at hun ikke får fred, føler at det ikke blir avsluttet helt, grubler og tenker og håper i det lengste.

Derfor burde hun møtt han ansikt til ansikt. Hvis hun får en kalddusj mist i trynet, slik at det ikke lenger er noe å tvile på, vil det gå over.

Hun er ingen narsisst SDD. Hun er bare forelsket.

Jeg tror hun er et troll med skrivekløe og enormt oppmersomhetsbehov, et behov hun med disse trådene får dekket, men jeg forstår at dere som har bitt på i noen måneder aldri vil innrømme noe sånt. :)

Dersom hun er ekte: Hun er ikke bare forelsket. Hun er en bitch som kun tenker på seg selv. Hun gir en god faen i mannen hun av en eller annen grunn bor sammen med.

Og om det er det ene eller det andre: Hun fortjener ikke deres svar. La henne seile sin egen sjø. Hun hører uansett ikke på dere.

Jeg vet ikke hvor gammel hun er, men med med mindre hun er 15 er ikke alder noen unnskyldning.

Gjest Nickløsheletiden

Jeg tror hun er et troll med skrivekløe og enormt oppmersomhetsbehov, et behov hun med disse trådene får dekket, men jeg forstår at dere som har bitt på i noen måneder aldri vil innrømme noe sånt. :)

Dersom hun er ekte: Hun er ikke bare forelsket. Hun er en bitch som kun tenker på seg selv. Hun gir en god faen i mannen hun av en eller annen grunn bor sammen med.

Og om det er det ene eller det andre: Hun fortjener ikke deres svar. La henne seile sin egen sjø. Hun hører uansett ikke på dere.

Jeg vet ikke hvor gammel hun er, men med med mindre hun er 15 er ikke alder noen unnskyldning.

''Jeg tror hun er et troll med skrivekløe og enormt oppmersomhetsbehov, et behov hun med disse trådene får dekket, men jeg forstår at dere som har bitt på i noen måneder aldri vil innrømme noe sånt. :)''

Javisst liker hun svarene hun får. Da får hun jo fortsette og prate om HAN og det er jo det eneste i hele verden som betyr noe nå. Jeg har ikke vært de ivrigste på å svare henne.

''Dersom hun er ekte: Hun er ikke bare forelsket. Hun er en bitch som kun tenker på seg selv. Hun gir en god faen i mannen hun av en eller annen grunn bor sammen med.''

Noen bitch er hun ikke, men ja man kan bli veldig selvsentrert av å være forelsket. Og jeg håper hun kutter ut mannen, for det vil aldri kunne vare i lengden uansett. Hun har aldri vært forelsket i han og da vil dette skje igjen.

''Og om det er det ene eller det andre: Hun fortjener ikke deres svar. La henne seile sin egen sjø. Hun hører uansett ikke på dere''

Joda, hun reflekterer over svarene, men følelsene er sterkere enn fornuften. Jeg tror ikke du har vært forelsket. Mener du har sagt det.

''Jeg vet ikke hvor gammel hun er, men med med mindre hun er 15 er ikke alder noen unnskyldning''

Tullebukk! ;-)

hidi, the scorpion

''Dersom hun er ekte: Hun er ikke bare forelsket. Hun er en bitch som kun tenker på seg selv. Hun gir en god faen i mannen hun av en eller annen grunn bor sammen med.''

Må si meg enig i det, dessverre.

Gjest mener jeg

''

Dersom hun er ekte: Hun er ikke bare forelsket. Hun er en bitch som kun tenker på seg selv. Hun gir en god faen i mannen hun av en eller annen grunn bor sammen med. ''

Jeg er så enig. Man skal ikke forstå seg i hjel på folk. En smule moral er ikke bare gammeldagse greier. Jeg har også vært gift og glødende forelsket i en annen, men jeg valgte å gå til min mann med det. Ofte er det nok til at ballongen kan begynne å sprekke. Denne kvinnen lager svære luftballonger og luftslott, mens samboeren er en ikke så god nummer to, mens det hintes til ting man ikke kan skrive, som vi skjønner hadde gjort det hele enda mere formildende må vite.... Og det er ikke greit uansett hvor forelsket en er. Det finnes andre måter å takle slikt på!

ShitDiddelyDo

''Jeg tror hun er et troll med skrivekløe og enormt oppmersomhetsbehov, et behov hun med disse trådene får dekket, men jeg forstår at dere som har bitt på i noen måneder aldri vil innrømme noe sånt. :)''

Javisst liker hun svarene hun får. Da får hun jo fortsette og prate om HAN og det er jo det eneste i hele verden som betyr noe nå. Jeg har ikke vært de ivrigste på å svare henne.

Noen bitch er hun ikke, men ja man kan bli veldig selvsentrert av å være forelsket. Og jeg håper hun kutter ut mannen, for det vil aldri kunne vare i lengden uansett. Hun har aldri vært forelsket i han og da vil dette skje igjen.

''Og om det er det ene eller det andre: Hun fortjener ikke deres svar. La henne seile sin egen sjø. Hun hører uansett ikke på dere''

Joda, hun reflekterer over svarene, men følelsene er sterkere enn fornuften. Jeg tror ikke du har vært forelsket. Mener du har sagt det.

''Jeg vet ikke hvor gammel hun er, men med med mindre hun er 15 er ikke alder noen unnskyldning''

Tullebukk! ;-)

'' Noen bitch er hun ikke, men ja man kan bli veldig selvsentrert av å være forelsket. Og jeg håper hun kutter ut mannen, for det vil aldri kunne vare i lengden uansett. Hun har aldri vært forelsket i han og da vil dette skje igjen.''

Tror vi definerer "bitcher" ulikt.

For alt vi vet er denne kvinnen den store kjærligheten til samboeren. Han tror kanskje til og med at hun er forelsket i ham.

Samtidig skriver hun her om sin utroskap til en annen mann. Hun er tydeligvis ikke forelsket i fyren hun bor sammen med.

Hvis ikke en kvinne som lar en person leve i uvissheten som denne samboeren hennes gjør mens hun selv knuller rundt og skriver på nettet om sin store kjærlighet som ikke er mannen hun bor sammen med, er en bitch, så lurer jeg litt på hva som skal til for betegnelsen?

Det går ikke an å unnskylde denne oppførselen med at hun er forelsket eller at hun er ung, ei heller at hun er glad i samboeren sin. Hvis hun er glad i samboeren sin hadde hun hatt selvrespekt nok til å dumpe ham før hun knullet rundt. Han er en nummer 2 for henne. Det burde dette egoistiske mennesket ha antenner nok selv til å forstå at han fortjener å få vite.

Men det er klart: Denne typen mennesker forstår sjelden sånt. For dem er det kun dem selv det dreier seg om.

Gjest Nickløsheletiden

'' Noen bitch er hun ikke, men ja man kan bli veldig selvsentrert av å være forelsket. Og jeg håper hun kutter ut mannen, for det vil aldri kunne vare i lengden uansett. Hun har aldri vært forelsket i han og da vil dette skje igjen.''

Tror vi definerer "bitcher" ulikt.

For alt vi vet er denne kvinnen den store kjærligheten til samboeren. Han tror kanskje til og med at hun er forelsket i ham.

Samtidig skriver hun her om sin utroskap til en annen mann. Hun er tydeligvis ikke forelsket i fyren hun bor sammen med.

Hvis ikke en kvinne som lar en person leve i uvissheten som denne samboeren hennes gjør mens hun selv knuller rundt og skriver på nettet om sin store kjærlighet som ikke er mannen hun bor sammen med, er en bitch, så lurer jeg litt på hva som skal til for betegnelsen?

Det går ikke an å unnskylde denne oppførselen med at hun er forelsket eller at hun er ung, ei heller at hun er glad i samboeren sin. Hvis hun er glad i samboeren sin hadde hun hatt selvrespekt nok til å dumpe ham før hun knullet rundt. Han er en nummer 2 for henne. Det burde dette egoistiske mennesket ha antenner nok selv til å forstå at han fortjener å få vite.

Men det er klart: Denne typen mennesker forstår sjelden sånt. For dem er det kun dem selv det dreier seg om.

Jeg er enig i alt du skriver og det har jeg sagt til henne flere steder. Narsisst og bitch blir likevel i overkant kraftige uttrykk for meg iom at da er halve befolkningen det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...