Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletiden

Jeg er enig med deg - og skal gjøre det hvis det blir noen anledning da. Nå er jeg overbevist om at han ikke tar mer kontakt... Og hver gang disse pausene kommer, blir jeg jo helt desperat...

Jeg synes ikke det er noen svakhet å fortelle om mine følelser. Det er sånn det er.

Ja, men ikke bli sint. Husk, han har egentlig ikke gjort noe galt mot deg. Dere har gått inn i dette med samme forutsetninger. Uheldigvis forelsket du deg, men hvis dette har pågått i 1-2 år?, og dere fremdeles er på sexpratstadiet uten litt mer seriøse samtaler mellom dere, har han hatt god grunn til å tro at du har ønsket det samme som han.

Fortsetter under...

• Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

56

• PieLill

18

• Mary Poppins

10

• mariaflyfly

7

Gjest Elextra

''Hadde alt vært bra i forholdet mitt, så hadde vel ikke dette skjedd? Tør man virkelig ta sjansen? Jeg trodde ikke det.''

Du har rett i at man blir mer sårbarn når man sliter på hjemmebane.

Enten man har det OK på hjemmebane eller ikke handler utroskap i stor grad om hvor lite vi betyr for hverandre og at man vil ha det man vil han når man vil ha det.

Kanskje du burde slutte å omtale dette som noe som "har skjedd"; indikerer at egen rolle har vært passiv. Først og fremst er det noe du har gjort. Valg du har tatt. Altså aktiv handling.

mvh

''Kanskje du burde slutte å omtale dette som noe som "har skjedd"; indikerer at egen rolle har vært passiv. Først og fremst er det noe du har gjort. Valg du har tatt. Altså aktiv handling.''

Vel talt (og som flere av oss har forsøkt å få frem).

Ja, men ikke bli sint. Husk, han har egentlig ikke gjort noe galt mot deg. Dere har gått inn i dette med samme forutsetninger. Uheldigvis forelsket du deg, men hvis dette har pågått i 1-2 år?, og dere fremdeles er på sexpratstadiet uten litt mer seriøse samtaler mellom dere, har han hatt god grunn til å tro at du har ønsket det samme som han.

Ja, han har aldri lovet meg noe. Vi har begge gjort dette. Jeg blir bare lei av at han alltid skal styre når/hvor og kan si at "det blir oss" for 3 uker siden når han tydeligvis ikke mener det.

Jeg synes det er god idé med en siste oppklarende samtale dersom jeg hadde trodd du var sterk nok til å stå i mot smiger.

Det tror jeg dessverre ikke.

Jeg skal love deg at han ikke kommer til å smigre meg da. Det blir avslutning garantert. Så hvorfor jeg så gjerne vil prate med han skjønner jeg ikke engang selv- Vil vel avslutte ordentlig - få han til å forstå hvorfor.

''Kanskje du burde slutte å omtale dette som noe som "har skjedd"; indikerer at egen rolle har vært passiv. Først og fremst er det noe du har gjort. Valg du har tatt. Altså aktiv handling.''

Vel talt (og som flere av oss har forsøkt å få frem).

Jeg står for hva jeg har gjort, absolutt. Legger ikke skylden på noen andre eller prøver å unnskylde noe.

Gjest Elextra

Jeg står for hva jeg har gjort, absolutt. Legger ikke skylden på noen andre eller prøver å unnskylde noe.

'' Legger ikke skylden på noen andre eller prøver å unnskylde noe.''

Det har jeg heller ikke sagt. Men du gir stadig inntrykk av å se deg selv som et offer for følelser og omstendighetene snarere enn et selvstendig individ med egne valg (som PieLill fremholdt).

Annonse

Jeg synes det er god idé med en siste oppklarende samtale dersom jeg hadde trodd du var sterk nok til å stå i mot smiger.

Det tror jeg dessverre ikke.

''Jeg synes det er god idé med en siste oppklarende samtale dersom jeg hadde trodd du var sterk nok til å stå i mot smiger.

Det tror jeg dessverre ikke.''

Blir omtrent som sette en melketann tilbake i munnen etter at man endelig har fått den ut.

mvh

Jeg skal love deg at han ikke kommer til å smigre meg da. Det blir avslutning garantert. Så hvorfor jeg så gjerne vil prate med han skjønner jeg ikke engang selv- Vil vel avslutte ordentlig - få han til å forstå hvorfor.

''Jeg skal love deg at han ikke kommer til å smigre meg da. Det blir avslutning garantert. Så hvorfor jeg så gjerne vil prate med han skjønner jeg ikke engang selv- Vil vel avslutte ordentlig - få han til å forstå hvorfor.''

Det eneste som er sikkert er at du _ikke_ kan garantere hva du gjør i nærheten av denne sjarmøren.

Han vet nøyaktig hvorfor det blir slutt. Trengs ikke mer forklaring. Du kan derimot føle et behov for anerkjennelse. nforståelse og evt. oppreisning fra ham. Full forståelig, men like fullt urealistisk.

Du oppnår sannsynligvis ikke annet enn å bli mer forvirret, føle deg tråkket på og/eller i verste fall gi etter.

mvh

Gjest Hulderen

''Jeg skal love deg at han ikke kommer til å smigre meg da. Det blir avslutning garantert. Så hvorfor jeg så gjerne vil prate med han skjønner jeg ikke engang selv- Vil vel avslutte ordentlig - få han til å forstå hvorfor.''

Det eneste som er sikkert er at du _ikke_ kan garantere hva du gjør i nærheten av denne sjarmøren.

Han vet nøyaktig hvorfor det blir slutt. Trengs ikke mer forklaring. Du kan derimot føle et behov for anerkjennelse. nforståelse og evt. oppreisning fra ham. Full forståelig, men like fullt urealistisk.

Du oppnår sannsynligvis ikke annet enn å bli mer forvirret, føle deg tråkket på og/eller i verste fall gi etter.

mvh

Om ikke lenge får vi et innlegg med: "Jeg klarte det ikke, jeg møtte ham og vi endte i køya. Han var så fantastisk, så nå vet jeg ikke hva jeg vil. Han var så vag når jeg spurte om vår fremtid. Han vil ikke dumpe dama si enda, men jeg er sikker på at det blir oss".

Jeg fatter ikke hvorfor Huuf ber om råd, hun er jo ikke interessert i å følge dem. Tvert i mot så gir det henne en mulighet til å tenke på fyren, hver gang hun skriver om han. Jeg begynner å tro at vi gjør henne en bjørnetjeneste ved å svare.

Gjest Nickløsheletiden

Om ikke lenge får vi et innlegg med: "Jeg klarte det ikke, jeg møtte ham og vi endte i køya. Han var så fantastisk, så nå vet jeg ikke hva jeg vil. Han var så vag når jeg spurte om vår fremtid. Han vil ikke dumpe dama si enda, men jeg er sikker på at det blir oss".

Jeg fatter ikke hvorfor Huuf ber om råd, hun er jo ikke interessert i å følge dem. Tvert i mot så gir det henne en mulighet til å tenke på fyren, hver gang hun skriver om han. Jeg begynner å tro at vi gjør henne en bjørnetjeneste ved å svare.

Dette synes jeg var frekt og unødvendig.

mariaflyfly

Jeg er helt enig.

Hallo?? Slutte å svare meg? Det kan vel den enkelte avgjøre? Jeg har som sagt mange ganger stor nytte av disse svarene. - Det er ikke alltid alt er like lett å gjennomføre i praksis. Jeg har uansett ikke sett han på 3 uker snart.

Jeg rekker ikke å lese øvrige nye innlegg, men vil gjøre det senere i dag.

Og håper de som har lyst til å svare meg gjør det!!

Annonse

Det pleier å ta sinnsykt lang tid før folket her inne går lei av slike føljetonger, så du må nok bare leve med det en god stund framover. Trekk pusten dypt....;)

Gjest Hulderen

Hallo?? Slutte å svare meg? Det kan vel den enkelte avgjøre? Jeg har som sagt mange ganger stor nytte av disse svarene. - Det er ikke alltid alt er like lett å gjennomføre i praksis. Jeg har uansett ikke sett han på 3 uker snart.

Jeg rekker ikke å lese øvrige nye innlegg, men vil gjøre det senere i dag.

Og håper de som har lyst til å svare meg gjør det!!

Selvsagt kan den enkelte avgjøre om de skal svare deg. Jeg er ikke webmaster. Jeg er bare en bruker som ser at du graver deg selv ned i gjørma, ved å la tankene dine dvele med en du ikke kan få. Det gagner deg overhode ikke.

Jeg tror vi gjør deg en tjeneste ved å ikke svare deg mer på dette temaet. Men jeg foreslår ikke å boikotte deg, på noen måte. Jeg svarer deg mer enn gjerne på andre temaer. Det er heller ikke snakk om å straffe deg, jeg tror bare ikke dette er bra for deg. Jeg ønsker ikke å bidra til at du ikke klarer å gi slipp, og jeg oppfordrer andre til å tenke igjennom om de gjør deg en tjeneste eller det motsatte ved å svare.

Gjest Hulderen

Det pleier å ta sinnsykt lang tid før folket her inne går lei av slike føljetonger, så du må nok bare leve med det en god stund framover. Trekk pusten dypt....;)

He he, jeg får prøve på det. Jeg husker J31 fra tidligere. Intill det motsatte er bevist tror jeg Huuf er ekte, og det er ikke noe problem for meg å hoppe over trådene hennes. Det er andre som spammer mye verre enn henne her inne.

Det er helt oppriktig av omsorg for Huuf at jeg foreslår at vi skal slutte å hjelpe henne med å kverne på tankene om denne mannen.

Mary Poppins

Å forsøke å felles fryse ut noen eller ekskludere noen kun fordi de ikke er sterke nok til å ta seg av rådene man gir, sier mer om deg. Du virker meget usympatisk.

Gjest Elextra

He he, jeg får prøve på det. Jeg husker J31 fra tidligere. Intill det motsatte er bevist tror jeg Huuf er ekte, og det er ikke noe problem for meg å hoppe over trådene hennes. Det er andre som spammer mye verre enn henne her inne.

Det er helt oppriktig av omsorg for Huuf at jeg foreslår at vi skal slutte å hjelpe henne med å kverne på tankene om denne mannen.

''Jeg husker J31 fra tidligere. Intill det motsatte er bevist tror jeg Huuf er ekte''

Hva var det med J31 - var hun ikke ekte?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...