Gå til innhold

Anbefalte innlegg

He he, jeg får prøve på det. Jeg husker J31 fra tidligere. Intill det motsatte er bevist tror jeg Huuf er ekte, og det er ikke noe problem for meg å hoppe over trådene hennes. Det er andre som spammer mye verre enn henne her inne.

Det er helt oppriktig av omsorg for Huuf at jeg foreslår at vi skal slutte å hjelpe henne med å kverne på tankene om denne mannen.

Jeg har ikke fulgt særlig med på akkurat denne historien, men jeg tror du har rett i at man kan gjøre vondt verre ved å holde liv i bålet. Enkelte tar helt av på oppmerksomhet, og havner i et spor som ikke fører noen steder, og da har de (og vi) det gående.

Fortsetter under...

• Svar 216
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

56

• PieLill

18

• Mary Poppins

10

• mariaflyfly

7

nitty-gritty

Jeg har ikke fulgt særlig med på akkurat denne historien, men jeg tror du har rett i at man kan gjøre vondt verre ved å holde liv i bålet. Enkelte tar helt av på oppmerksomhet, og havner i et spor som ikke fører noen steder, og da har de (og vi) det gående.

Enig med deg.

Kan ikke skjønne at det skulle være mer å si om dette etter ett par tråder.

Gjest Nickløsheletiden

Å forsøke å felles fryse ut noen eller ekskludere noen kun fordi de ikke er sterke nok til å ta seg av rådene man gir, sier mer om deg. Du virker meget usympatisk.

Enig med deg. Jeg tror det er en form for terapi. Bedre å skrive her enn å slite ut venner.

Mary Poppins

Enig med deg. Jeg tror det er en form for terapi. Bedre å skrive her enn å slite ut venner.

Huuff kan jo ikke snakke om dette med noen i RL så det er sikkert veldig ok for henne å skrive om det her.

Det er vel toppen 10 tråder som er starter om dette de siste 6 månedene, så vi snakker ikke akkurat om J31 tendenser her.

Gjest Nickløsheletiden

Huuff kan jo ikke snakke om dette med noen i RL så det er sikkert veldig ok for henne å skrive om det her.

Det er vel toppen 10 tråder som er starter om dette de siste 6 månedene, så vi snakker ikke akkurat om J31 tendenser her.

Ja og noen her tenker ikke over at de selv også har samme tema som går igjen i tråder. Man får vel gå litt i seg selv før en kritiserer andre. Dette med J31 var noe helt annet som pågikk over år og som ikke var sunt for henne. At man terper på samme sak over noen dager, blir noe annet.

Mary Poppins

Ja og noen her tenker ikke over at de selv også har samme tema som går igjen i tråder. Man får vel gå litt i seg selv før en kritiserer andre. Dette med J31 var noe helt annet som pågikk over år og som ikke var sunt for henne. At man terper på samme sak over noen dager, blir noe annet.

Enig:)

Annonse

Gjest Nickløsheletiden

Enig:)

Og så er det slik at noen tar sorgen kontant og noen tar den på avbetaling. Det er ikke sikkert at det å ta å ta sorgen kontant, øse ut av seg noen dager, for så å gjøre seg ferdig med det er så dum overlevelsesstrategi.

Snart får vi vel bare holde oss til vitser her på dol, eller nei forresten det kan vi heller ikke, for det kan jo være feil type vits. Nei, vi får heller holde oss til muslimer og la Sør overta hele DOKTORonline ;-)

Gjest Hulderen

Å forsøke å felles fryse ut noen eller ekskludere noen kun fordi de ikke er sterke nok til å ta seg av rådene man gir, sier mer om deg. Du virker meget usympatisk.

Nå når vi driver og utveksler meninger med hverandre, så vil jeg benytte anledningen til å si at jeg setter veldig stor pris på deg. Du virker som ei fresk jente, med spenstige meninger. Jeg morer meg ofte over det du skriver. Spesielt syns jeg det er bra at du er så åpen når du svarer på sexforumet.

Stå på videre :-)

Gjest Hulderen

Takk for støtten. Godt å høre at det er flere som ser det samme som jeg.

Gjest Hulderen

''Jeg husker J31 fra tidligere. Intill det motsatte er bevist tror jeg Huuf er ekte''

Hva var det med J31 - var hun ikke ekte?

Hun kom med den ene historien villere enn den andre, det ble en skikkelig føljetong som gikk over mange måneder.

Det er mulig jeg husker feil og blander henne sammen med noen (dette er jo noen år tilbake i tid), men jeg mener å huske at det kom frem at det bare var en annen doler som diktet for å få oppmerksomhet.

Mary Poppins

Nå når vi driver og utveksler meninger med hverandre, så vil jeg benytte anledningen til å si at jeg setter veldig stor pris på deg. Du virker som ei fresk jente, med spenstige meninger. Jeg morer meg ofte over det du skriver. Spesielt syns jeg det er bra at du er så åpen når du svarer på sexforumet.

Stå på videre :-)

Hehe nice try på å få meg til å virke som den store stygge ulven her ;-)

Men selv om det garantert var meningen klarer jeg jo nå ikke å la være å få litt dårlig samvittighet for å ha kalt deg usympatisk i denne tråden. F.. jeg er lett å lure;)

Jaja jeg velger å tro at du mente det du skrev og takker derfor for hyggelige komplimenter :-D

nitty-gritty

Hun kom med den ene historien villere enn den andre, det ble en skikkelig føljetong som gikk over mange måneder.

Det er mulig jeg husker feil og blander henne sammen med noen (dette er jo noen år tilbake i tid), men jeg mener å huske at det kom frem at det bare var en annen doler som diktet for å få oppmerksomhet.

Nei, nå fantaserer du vilt.

Jeg vet hvem j31 er/var i virkeligheten og det er ingen grunn til å tro hun løy.

Gjest Nickløsheletiden

Nå fantaserer du.

Annonse

Gjest leiavsurret

Jeg skal love deg at han ikke kommer til å smigre meg da. Det blir avslutning garantert. Så hvorfor jeg så gjerne vil prate med han skjønner jeg ikke engang selv- Vil vel avslutte ordentlig - få han til å forstå hvorfor.

Det er då såre enkelt: Du vil møte ham igjen fordi du fortsatt ønsker at han skal ombestemme seg og bli din bare han skjønner at du mener alvor.

Dropp den tanken. Han har skjønt det, han kommer ikke til å bli din, men det kan fort ende med at du blir med på "et siste knull" og så har du det gående igjen.

Vær sterk. Ikke møt ham, ikke svar på meldinger, ikke send meldinger selv. Det er eneste måten du kan bli ferdig med ham.

Og finn noe annet å drive med, slutt å fokusere så totalt på ham!!!

Gjest segunda

Om ikke lenge får vi et innlegg med: "Jeg klarte det ikke, jeg møtte ham og vi endte i køya. Han var så fantastisk, så nå vet jeg ikke hva jeg vil. Han var så vag når jeg spurte om vår fremtid. Han vil ikke dumpe dama si enda, men jeg er sikker på at det blir oss".

Jeg fatter ikke hvorfor Huuf ber om råd, hun er jo ikke interessert i å følge dem. Tvert i mot så gir det henne en mulighet til å tenke på fyren, hver gang hun skriver om han. Jeg begynner å tro at vi gjør henne en bjørnetjeneste ved å svare.

Jeg forstår ikke hva du vil med dette. Jeg tror ikke jeg har svart før i noen av disse trådene, men jeg bryr meg ingenting om dem. Ingen er forpliktet til å følge råd en får, og hvis du blir lei så hopper du over disse trådene.

Hvorvidt trådstarter vil ha oppmerksomhet eller ikke er uinteressant. Du må bestemme for deg selv om du ønsker å gi oppmerksomheten eller ikke.

Gjest Elextra

Virkelig? Husker det var snakk om en slik, men J31 hadde jeg godt inntrykk av.

Gjest Siljsol

Nå må du roe deg ned. Fordi om folk har problemer over tid betyr ikke det at de er falske og ikke eksisterer vet du. Folk må da få lov til å snakke og be om råd, er du så for**** lei så la vær å lese innleggene, veldig enkelt vet du! Er ikke alle som har et nettverk de kan gå til. Og så da begynne med å fryse ut å ikke svare? Fordi hun ikke gjør slik du sier? Dumme kjerring.

Det stemmer at du enten husker feil eller forveksler henne med en annen eller begge deler.

Du tar feil.

Gjest Hulderen

Hehe nice try på å få meg til å virke som den store stygge ulven her ;-)

Men selv om det garantert var meningen klarer jeg jo nå ikke å la være å få litt dårlig samvittighet for å ha kalt deg usympatisk i denne tråden. F.. jeg er lett å lure;)

Jaja jeg velger å tro at du mente det du skrev og takker derfor for hyggelige komplimenter :-D

Jeg mente det absolutt som et kompliment, og det var ikke noe forsøk på å fremstille deg negativt.

Jeg har veldig sansen for deg, og at du ikke er enig med meg i denne tråden, forandrer ikke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...