Gå til innhold

Anbefalte innlegg

spørrende16

Hei. Jeg er en urolig jente på snart 17 år, som har et par spørsmål ang forstyrrende blødninger.. Når eg jeg ble 16 år, begynte jeg på p-piller. Jeg bruker Symfase, og jeg har aldri hatt problemer med de. Men for ca 1 månde siden kjente jeg at det var noe med kroppen min som ikke pleide å vere som den skal. Jeg var ofte trøtt, svimmel og hadde merkelige smerter i bekkenet. Det var ikke luftsmerter. men lignende menssmerter. Jeg fikk brunaktig utflod men så ble den mørkere og mørkere. Jeg trodde det var mensen som var på vei, men det var det ikke.. Jeg ble urolig og lurte på om jeg kanskje hadde blitt gravid? Jeg har kjæreste på 20 år, og jeg tar p-pillene mine HVER dag når jeg står å pusser tennene om morningene. Jeg gikk ellers rundt å ventet på å få menstrasjon, men den har ikke kommet enda. Tenkte på å ta en gravitetstest, men jeg la det fra meg.. Men så skjedde det.. Senest i går merket jeg store smerter i magen når jeg våknet. Det kom og gikk. Utpå dagen blei det verre, og jeg fikk lyst til å ta to fingrer i halsen å spy. SÅ kvalm var jeg, jeg som hater å spy .. Men jeg gjorde det ikke. Jeg var trøtt, svimmel, hadde hodeverk og var kvalm hele dagen. Jeg så frem til å legge meg om kvelden, men det var da jeg la merke til at jeg hadde nesten helt svart(!!) utflod i truseinnlegget. Jeg ble redd og visste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk ikke sove i natt før rundt 4. I dag er jeg selfølgelig trøtt siden jeg ikke fikk sove mye i natt, og smertene i magen kommer og går. Smerten er heldigivs svakere i dag. Den mørke utfloden er der enda, mørkere enn i går, men det har også komt vanlig blod ut. Som i menstrasjonsblod. Den mørke utfloden, kan det vere gammelt blod? Har jeg fått mensen? Hva burde jeg gjøre? Er "redd" for å gå til legen.. Føler det er flaut og ekkelt å sitte der å snakke om underlivet mitt. Håper du kan svare så fort som mulig, siden jeg er utrolig redd og bekymret for hva dette kan vere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366296-forstyrrende-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...