Gjest Sigurd Jacobsen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har hatt tørre området på begge sider av nesen og toppen av kinnene lenge, som jeg har smurt inn med fuktighetskrem hver morgen. Jeg dro nå til syden, og etter å ha ligget i solen, har disse tørre områdene blitt til store rosa flekker i ansiktet. De svir litt, og er rett og slett rosa, i motsetning til den brune huden rundt. Jeg har alltid pleid å bli fort brun før. Jeg er hvit, men har ikke rødt hår eller fregner. Har brunt hår, og moren min er litt italiensk, derav rask bruning under soling tror jeg. Hva kan disse rosa flekkene komme av? Vil de gå vekk, eller vil det forbli flekker i ansiktet mitt? Om flekkene går vekk, vil huden være brun her, eller vil den bli blek, i motsetning til den solbrune huden i resten av ansiktet som ikke har tatt noen skade av sola? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366380-rosa-flekker-etter-soling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.