Gjest hans forlovede Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Siden enkelte kjenner meg her inne, skriver jeg uten min underskrift, i og med at jeg nå kommer til å blottlegge samboeren min. Samboeren min lider vel av noe som kan likne på sexsomnia. Han snorker veldig til tider. Har en viss form for apne, da det tidvis kan høres ut som om at han holder pusten over lengre tid. Er noe overvektig. Eller kanskje en del, men gjevnt fordelt. Ingen skummel mage. Av og til, ikke innenfor noe bestemt mønster, våkner hans seksuelle lyster om natta. Han tar litt på seg selv, men faktisk mest på meg. Vet akkurat hvilke punkter han skal "trykke" på og tenner meg noe vannvittig. Dermed er det ikke alltid like lett å stoppe opp for min del. Men av og til kan det være plagsomt også. Han er mye røffere i søvne og mye mer frempå. Ligger jeg og holder rundt ham, tar han gjerne handa mi og fører den bestemt til hans penis. "Viser" gjerne hvordan han da vil ha det. Røft. Ligger vi i skje, finner han seg til rette og trenger seg inn. Andre ganger tenner han meg slik at det omtrent gjør vondt, for så bare snorke videre. Trenger han inn i meg, våkner han gjerne ikke før det har gått ei stund. Har også opplevd at han ikke våkner før rett før han kommer eller at han faktisk blir rolig og snorker videre mens han er inne i meg. Han skjønner ikke dette selv. Tror at det er jeg som forfører ham i søvne. Har fortalt ham litt om sexsomnia, men siden han ikke merker noe som helst før han eventuelt våkner, lurer han vel egentlig på om jeg er litt rar. Ingen andre har nevnt dette for ham tidligere. Jeg vet også at han sover med sikkerhet. Merker tydelig når han våkner og ser også at oppførselen hans natterstid, er helt anderledes enn den han er i våken tilstand. Foruten sexen, har han også slått meg i søvne. Harde gjentatte slag i magen, sparket meg ut av senga, slag til hodet, klyping, kjefting om jeg legger meg setter ham og har måtte dytte litt på ham for å få plass i senga. Finnes det noe man kan gjøre mot dette? Jeg har levd såpass lenge sammen med ham at jeg ikke plages psykisk av oppførslen hans. Og fysisk klarer jeg alltid å beskytte meg. Men jeg er jo redd for ham. Tenker da på apnen spesielt. er jo ikke heldig. Og har lest at en del av dem med sexsomnia, også plages av apne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366443-sexsomnia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 ''Foruten sexen, har han også slått meg i søvne. Harde gjentatte slag i magen, sparket meg ut av senga, slag til hodet, klyping, kjefting om jeg legger meg setter ham og har måtte dytte litt på ham for å få plass i senga.'' Inntil han har kontaktet lege og evt. begynt i benhadling om det finnes, så hadde jeg i alle fall ligget på eget rom om natten. Det der hadde jeg rett og slett ikke tort. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366443-sexsomnia/#findComment-3189691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forleveden hans Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 ''Foruten sexen, har han også slått meg i søvne. Harde gjentatte slag i magen, sparket meg ut av senga, slag til hodet, klyping, kjefting om jeg legger meg setter ham og har måtte dytte litt på ham for å få plass i senga.'' Inntil han har kontaktet lege og evt. begynt i benhadling om det finnes, så hadde jeg i alle fall ligget på eget rom om natten. Det der hadde jeg rett og slett ikke tort. "Volden" skjer såpass sjelden at det bekymrer meg egentlig ikke. Var en ubehagelig opplevelse da jeg var gravid og fikk slag i magen, men ellers er det ikke verre enn at jeg enten kommer meg unna eller vekker ham. Og denne oppførselen er veldig sjelden. Kanskje tre ganger i halvåret. Men sexen derimot, kan komme titt og ofte. Og når det er sagt, kommer det uansett om vi har hatt mye sex i det siste, eller om vi av forskjellige grunner ikke har hatt sex like ofte. Mat og drikke spiller heller ingen rolle. Tenker da på mønster. Om han gjør det oftere om har spist noe spesielt eller drukket for eksempel alkohol. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366443-sexsomnia/#findComment-3189721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Søvnapné kan være virkelig farlig (hjerne, hjerte, osv.), så få ham til legen, og be om henvisning til søvnsenter. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366443-sexsomnia/#findComment-3189891 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevaala Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg ville fått ham til å kontakte fastlegen og fått henvisning til et søvnsenter. Kanskje man også kan kontakte et slikt senter uten henvisning? Det vet jeg ikke. Dere bør kanskje delta i utredningen sammen, for du kan fortelle en del om hva som skjer mens han sover. Selv om lidelsen hans er sjelden (jeg har faktisk ikke hørt om akkurat den varianten før) er den helt sikkert ikke ukjent for søvnekspertene som arbeider der. Slike sentere tilbyr bl.a. overvåking om natten. Dvs. at man overnatter der, og blir overvåket både med kamera og apparater som kobles til kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366443-sexsomnia/#findComment-3193466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.