Gjest Mona-tåfis:) Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hei Jon, hvilke(t) av legemidlene for å behandle neglsopp vil ha (best) virkning når alle neglene på en fot er angrepet? Jeg har også spredning til stortånegl på den andre foten. Jeg bør nok legge til at jeg har gått på Lamisil for noen år tilbake, samtidig fikk jeg kirurgisk fjernet stortåneglen. Tablettene ga en virkning - inntil stortåneglen grodde ut igjen, den var fremdeles angrepet av soppen. Pr det tidspunktet kunne jeg ikke ta en Lamisil kur nr 2, pga for høye verdier av et stoff i leveren. Gradvis har det blitt spredning selvom NailLiner, Nalox og en annen lakk (eldre produkt) jeg ikke husker navnet på er forsøkt i løpet av de siste 8-10 mnd. (samt utallige kjerringråd i tiden før disse produktene kom på markedet) Ser fram mot svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366468-neglsopp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.