huuff Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Hvordan går det - har du klart å holde deg på matta og/eller snakke med ham? :-) Hei Tja,det går vel ikke så bra. Jeg holdt meg ikke på matta, så sist jeg traff han er for snart 3 uker siden. Da meldet vi på dagen, og møttes om natten - han var meget beruset, jeg edru. Da har han null grenser og ville ikke la meg gå. Skikkelig opptatt av meg og min nytelse osv. Jeg kjørte og turte ikke å være sammen med han lenge. Han gikk ut mens samboeren sov. Det ble meningsløst å prate når han var såpass full. Men han visste vi ville hatt det fint sammen osv, men jeg legger ikke lenger noe vekt på hva som skjer i uedru tilstand egentlig. Da er han jo helt gele i henda mine - i kontrast til når han er edru... Dette har vel bidratt til å få meg hekta på han. Han meldet meg tidlig morgenen etter, og jeg som ikke hadde sovet hele natta, dro til han. "Vi kunne sove sammen" - det fristet meg. Vel, vi sov ikke og etter "akten" var han igjen noe kald og kort. - Og jeg helt i kjelleren som vanlig. Skrev en mail til han - litt om mine/hans ferieplaner, skryt til han og avsluttet med "jeg elsker den følelsen jeg har når jeg er sammen med deg og lurer på om det ikke er sånn det skal være..." Og det var siste kontakten. Han har vært på ferie siden det, men kunne selvfølgelig meldet meg hvis han var interessert. Jeg synes det er nedlatende at han ikke gidder å svare. Jeg innser selvfølgelig at jeg er et 2.valg og begynner å se framtida uten han - men det er vanskelig. - Jeg lengter sånn etter han og sånn går dagene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366608-ganske-spesielt-%C3%A5-se-alle-svarene-her/page/3/#findComment-3199892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hei Tja,det går vel ikke så bra. Jeg holdt meg ikke på matta, så sist jeg traff han er for snart 3 uker siden. Da meldet vi på dagen, og møttes om natten - han var meget beruset, jeg edru. Da har han null grenser og ville ikke la meg gå. Skikkelig opptatt av meg og min nytelse osv. Jeg kjørte og turte ikke å være sammen med han lenge. Han gikk ut mens samboeren sov. Det ble meningsløst å prate når han var såpass full. Men han visste vi ville hatt det fint sammen osv, men jeg legger ikke lenger noe vekt på hva som skjer i uedru tilstand egentlig. Da er han jo helt gele i henda mine - i kontrast til når han er edru... Dette har vel bidratt til å få meg hekta på han. Han meldet meg tidlig morgenen etter, og jeg som ikke hadde sovet hele natta, dro til han. "Vi kunne sove sammen" - det fristet meg. Vel, vi sov ikke og etter "akten" var han igjen noe kald og kort. - Og jeg helt i kjelleren som vanlig. Skrev en mail til han - litt om mine/hans ferieplaner, skryt til han og avsluttet med "jeg elsker den følelsen jeg har når jeg er sammen med deg og lurer på om det ikke er sånn det skal være..." Og det var siste kontakten. Han har vært på ferie siden det, men kunne selvfølgelig meldet meg hvis han var interessert. Jeg synes det er nedlatende at han ikke gidder å svare. Jeg innser selvfølgelig at jeg er et 2.valg og begynner å se framtida uten han - men det er vanskelig. - Jeg lengter sånn etter han og sånn går dagene. Status quo med andre ord. ikke helt overraskende :/. Men du blir vel stadig mer klar over at det neppe noen gang vil bli dere. Takk for oppdatering! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366608-ganske-spesielt-%C3%A5-se-alle-svarene-her/page/3/#findComment-3199969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugga Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En drittsekk er en drittsekk uansett hvor mange venner eller aktiv fritid hun har, og uansett hvor "vanlig" problemstillingen er eller hvor mange som gjør det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366608-ganske-spesielt-%C3%A5-se-alle-svarene-her/page/3/#findComment-3199983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 En drittsekk er en drittsekk uansett hvor mange venner eller aktiv fritid hun har, og uansett hvor "vanlig" problemstillingen er eller hvor mange som gjør det samme. Så sant 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366608-ganske-spesielt-%C3%A5-se-alle-svarene-her/page/3/#findComment-3199988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
huuff Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Status quo med andre ord. ikke helt overraskende :/. Men du blir vel stadig mer klar over at det neppe noen gang vil bli dere. Takk for oppdatering! Ja, jeg innser at det ikke blir oss. Og da er det slutt på alt annet også. Kan nok tenkes at han ble skremt av siste mail gitt. Jeg antydet at jeg var usikker på alt her hjemme. Jeg savner likevel en ordentlig dialog - for vi vil møtes i framtiden. Jeg tar nå uansett ikke mer kontakt og får jeg en melding, så er jeg forberedt på å avslutte det helt fra min side... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366608-ganske-spesielt-%C3%A5-se-alle-svarene-her/page/3/#findComment-3200040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.