Gå til innhold

Forelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest helt på tuppa
Skrevet

Hvor lenge varer en forelskelse?

Jeg har vært sammen med typen min i litt over et år og er fortsatt like forelsket. For første gang i voksne liv kan jeg med hånden på hjertet si at jeg har funnet den jeg vil dele resten av mitt liv med.

Skrevet

Jeg var i hvert fall skikkelig forelsket i mannen min i tre år og da mener jeg sånn at jeg hadde sommerfugler i magen og svevde på en rosa sky :o)

Gjest helt på tuppa
Skrevet

Jeg var i hvert fall skikkelig forelsket i mannen min i tre år og da mener jeg sånn at jeg hadde sommerfugler i magen og svevde på en rosa sky :o)

Hva skjedde når disse tre årene var gått?

Skrevet

Hva skjedde når disse tre årene var gått?

Da var han ikke noe snill lenger så da dalte forelskelsen. Han trodde han eide meg da jeg ble gravid.

Skrevet

Vi har vært i lag i 6 år nå og jeg er fremdeles forelsket. Ikke like vanvittig som de første 2-3 årene heldigvis, for det hadde blitt ganske slitsomt tror jeg, men vi elsker hverandre svært høyt. :o)

Ferskenblomst
Skrevet

Leste en artikkel i Illustrert vitenskap for noen år siden, om forleskelse. Der sto det bl.a at forelskelse var sammenlignbart med midlertidig sinnsforvirring, og at det varte i ca to år. Etter det er det enten slik at forelskelsen går over i kjærlighet eller at interessen gradvis forsvinner. Når jeg tenker tilbake på tidligere forhold ser jeg at dette stemmer veldig godt på meg selv.

Skrevet

Etter 17 år sammen med mannen min vil jeg absolutt si at jeg fremdeles er forelsket i ham :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...