Gå til innhold

Er det blitt in hos menn å barbere seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Hulderen

Der ser man hvor ulike preferanser man kan ha ;)

Hår der nede er totalt turn-off for meg ;)

Jeg som trodde det bare var menn som forventet at partneren var shavet nedentil. Godt å høre at det forventningspresset rammer menn også ;-)

Gjest YotoHama

Syns de ser ut som noen ribba høner da jeg.. Syns bare det er fint når man stusser det...

Hehe, helt enig. Greit å trimme stasen litt, men høvel og skum er en uting. Damer må gjerne være helt glatte, men det er ikke et must. Litt rydding i skogen syntes jeg bør være et minimum. Russerdotter er ikke så veldig sexy...

Gjest togli

Forstår ikke helt det glatt-barberte opplegget. Får jo voksenkjønn til å minne om barnekjønn. Og da tenker da mer på bleier enn sex...

Det tenkte også jeg før, men det gjør jeg absolutt ikke nå.. Har man prøvd er man frelst ;)

Det er tross alt ikke bare håret som gjør at man ser forskjell på en voksen og et barn.............. så det blir et litt for dumt argument ;)

Gjest sangsol

Det tenkte også jeg før, men det gjør jeg absolutt ikke nå.. Har man prøvd er man frelst ;)

Det er tross alt ikke bare håret som gjør at man ser forskjell på en voksen og et barn.............. så det blir et litt for dumt argument ;)

''... til å minne om barnekjønn''

skrev jeg.

Det holder for meg. Selvsagt ser man forskjell på barn og voksne likevel, men så lenge det _ minner_ om barnekjønn så er det ikke noe seksuelt tennende.

Gjest togli

''... til å minne om barnekjønn''

skrev jeg.

Det holder for meg. Selvsagt ser man forskjell på barn og voksne likevel, men så lenge det _ minner_ om barnekjønn så er det ikke noe seksuelt tennende.

Det minner absolutt ikke om barnekjønn selv om det er hårløst.... I mitt hode gjør det iallefall ikke det. Bare å prøve, så skjønner du hvorfor hårløst er langt bedre ;)

Annonse

Vet ikke hvor vanlig det er å barbere bort ALT håret. Men jeg tror stadig flere menn trimmer og barberer på strategiske steder.

Jeg for min del synes det er fint med en liten hårdott "til pynt" over penisrota.

Men om jeg skulle foretrekke noe, så hadde det nok blitt "helt glatt" fremfor "full urskog"..

Gjest sangsol

Det minner absolutt ikke om barnekjønn selv om det er hårløst.... I mitt hode gjør det iallefall ikke det. Bare å prøve, så skjønner du hvorfor hårløst er langt bedre ;)

Usj- det er totalt av-tennende. Mister totalt lysta bare ved å _tenke_ på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...