Gå til innhold

Er det blitt in hos menn å barbere seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, helt enig. Greit å trimme stasen litt, men høvel og skum er en uting. Damer må gjerne være helt glatte, men det er ikke et must. Litt rydding i skogen syntes jeg bør være et minimum. Russerdotter er ikke så veldig sexy...

Hehe =)

Annonse

Uff, menn som er glattbarberte der nede er IKKE sexy!!!

Men litt trimming av håret er greit :)

smak og behag.. :) Glatt eller litt hår, men max 1 cm langt ellers er det ugg.. :) Hår på brystet og veiviser er yummi.. kommer litt an på hva man er vant med også vel.

Vet ikke hvor vanlig det er å barbere bort ALT håret. Men jeg tror stadig flere menn trimmer og barberer på strategiske steder.

Jeg for min del synes det er fint med en liten hårdott "til pynt" over penisrota.

Men om jeg skulle foretrekke noe, så hadde det nok blitt "helt glatt" fremfor "full urskog"..

Tip pynt???? Haha.. :) Litt av en dekorasjon

''... til å minne om barnekjønn''

skrev jeg.

Det holder for meg. Selvsagt ser man forskjell på barn og voksne likevel, men så lenge det _ minner_ om barnekjønn så er det ikke noe seksuelt tennende.

Mannen min sin penis minner IKKE NOE om guttekjønn... nope.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...