Keloidgutt15 Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Hei! Jeg er en gutt på 15 år. Har slit med kviser siden jeg var 12 år gammel. Har hatt kviser over hele ansiktet og over øvre delen av ryggen. Dette tok slutt når jeg var 14 år og fikk resept på noen piller som het Accutane. Etter dette var huden min helt ren og fin i ansiktet, men på ryggen min så ut som kviser bare at det var øme og kløende klumper isteden for kviser. Jeg gikk til legen og fikk vite at det var keloider. Jeg fikk behanling via injeksjoner og gel, tilsammen 44 injecsjoner over tre lege besøk, og jeg har brukt gel siden. Dette har funket i liten grad og legen sier at han ikke kan ta flere injeksjoner fordi det kan bli for mye. Jeg har også prøvd å sole meg for at det skal bli mindre synlig, men keloidene skifter ikke farge sammen med huden. Utsende er viktig for meg og jeg lurer på om det finnes noen andre mer suksessfulle måter å få fjernet keloider? Det eneste jeg vil er å få det HELT vekk! Er det håp for ryggen min, eller har jeg prøvd alt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/366811-keloider-i-etterkant-av-kviser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.