Gå til innhold

sår og kløe nedentil

Anbefalte innlegg

Gjest elselill

jeg har i mange år vært plaget med sår og kløe,har vært hos hudlegen mange ganger,tatt prøver,men ikke funnet at det var noe galt,tatt lysbehandling brukt forskjellige kremer,nå bruker jeg (betnovat med chinoform)ingen ting hjelper,er nå verre enn noen gang,større sår og mere kløe.før har det forsvunnet etter noen dager for så å komme igjen med gjevne mellomrom,nå har jeg hatt det i over 14 dager,sist uke mistet jeg nesten alt hår nedentil,jeg har og en sprekk i leppa som ikke vil gro,har hatt den siden jul.Lurer veldig på hva dette kan komme av. plages veldig av dette. Er pensjonist

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366944-s%C3%A5r-og-kl%C3%B8e-nedentil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...