Gå til innhold

Samliv og skiftarbeid

Anbefalte innlegg

Gjest savnersex

Min kjære jobber skift. Jeg jobber kveld. Når han jobber morraskift, kommer han hjem tre kvarter før jeg drar. Men da kan vi i det minste legge oss sammen. Når han jobber nattskift som denne uka, hender det ikke så ofte at han våkner før jeg drar. Jeg kommer hjem tre kvarter før han drar på jobb. Jeg legger meg alene, han kommer hjem i grålysninga og sovner idet han treffer puta. Dermed har vi så godt som aldri sex den uka han har nattskift. Det gjør noe med oss... vi koser mindre, tar mindre på hverandre, og snakker nesten bare om praktiske ting. Vi glir fra hverandre rett og slett.

Ville satt pris på råd om noen har det, lurer på hvordan vi skal greie å holde "gløden" ved like også de ukene vi har lite tid sammen. For når vi har god tid og kan sovne/våkne sammen har vi det helt fantastisk, har sex flere ganger om dagen og snakker godt sammen.

Jeg overlever jo selvsagt noen uker uten sex her og der, men jeg lurer på hvordan vi kan unngå å gli fra hverandre om vi blir gående slik over tid...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/366975-samliv-og-skiftarbeid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

Hvorfor tror du at dere vil gli fra hverandre om det blir lite sex en uke innimellom pga jobb? Det skulle normalt sett ikke være noe problem. Mener jeg. Mange jobber ulike skift og dermed får mindre tid, og ikke minst overskudd til sengekos. Min mann jobber nattskift ei uke i slengen, og den uka har vi aldri sex. Både av praktiske grunner som at vi ikke er i senga samtidig, men også fordi han rett og slett ikke har så mye overskudd når han jobber på natten.

Gjest Skilsmissestatistikken

Om dere elsker hverandre høyt nok så burde ikke det der være noe problem. Det er jo mange, mange par hvor den ene pendler på ukes eller flereukers-basis...

''Det er jo mange, mange par hvor den ene pendler på ukes eller flereukers-basis.''

Ja, men skilsmissestatistikken viser at det er 40% flere skilsmisser blandt disse, så argumentet ditt fungerer ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...