Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Forholdet mellom kjæresten og meg har vart i 2 år. Vi har det så bra sammen på mange måter. Jeg opplever at vi har god sex sammen. Han er oppmerksom, han bruker tid på å tenne meg og gir meg herlige orgasmer. Han også har det bra, helt til han får utløsning inni meg.(skjer ikke når han får utløsning uten å være inni meg) I det det skjer får han intense smerter i penis, som noe "stikkende/skjærende". Vi trodde først det var min hormonspiral som lå feil, så jeg fjernet den, uten at ting ble bedre. Tidlig i forholdet var det ikke slik. Ingen av oss har opplevd dette med tidligere partnere. Er det ham eller meg som bør undersøke seg? Eller er det mulig at anatomien mellom oss er feil, at kroppene våre rett og slett ikke passer sammen?!! Vi har så mye bra sammen, derfor hadde det vært så fint hvis det var noe som kunne gjøres for å løse probemet, eller går det nok mot et brudd.

Fortsetter under...

Gro Isachsen, Sexolog

Dette bør han snakke med legen sin om så snart som mulig. Helst før han assosierer parsex og påfølgende orgasmer med smerter. Når slike assosiasjonsrekker fester seg forsvinner lysten. Ingen får lyst på smerter.

Be ham legge merke til hvor vondten sitter. Er det f. eks. i penisroten, ytterst ved huden i hodet eller inni skaftet. Er den stikkende, sviende eller mest dyp intens – slik at han best mulig kan beskrive smerten til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...