Gå til innhold

Blir skuffet av kjæresten

Anbefalte innlegg

Gjest Anti kvinnemafian

''men pokker - jeg hadde blitt dritsur om min kjæreste var så ekskluderende som din virker til å være. ''

Ja, det har kommet fram mer underveis etter at hun la inn hovedinnlegget.

Er det ikke mulig å tenke selv da eller er alt "svart-hvitt" i dine øyne?

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

4

• hidi, the scorpion

3

• Kalevaala

3

• 100%ull

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Anti kvinnemafian

Snufs. Tusen Takk, bananflue! Der satte du ord på det jeg ikke har klart!

Derimot har jeg forsøkt å snakke med kjæresten min om det, men det når ikke frem.

Han verner om seg og sitt liv med datteren og familien. Spør jeg, får jeg høre at jeg ikke trenger å blande meg. (leste en tråd tidligere hvor akkurat dette siste også var tilfelle der)

Ikke godt

Da må jeg dessverre si at mannen ikke virker interessert i deg. Du virker som et tidsfordriv - "kjekk å ha"..... Enhver mann skjønner at du ønsker å bli inkludert etter flere års forhold.....Jeg har selv opplevd å bli ekskludert...Ikke finn deg i dette. Jeg vet det er vanskelig, i såfall du gjør det begynn å se etter en annen mann. Da er du i hvertfall forberedet på det ubehagelige som jeg regner med vil komme til å skje en dag om du ikke gjør noe med det selv.

Gjest Anti kvinnemafian

Nei, jeg sier ikke at det er bedre.

Jeg hadde akkurat vært og handlet meg middag, fordi jeg ikke regnet med å høre fra ham, nå når han har hentet datteren sin. Hadde jeg ikke det gjort, kan det hende jeg hadde snudd og heller kjøpt meg den hamburgeren sammen med de.

Jeg synes det ville vært hyggelig om han ringte og spurte meg, og ikke ringe når det var fare for at jeg hadde sett dem. På 3 år, har han ringt meg 3 ganger når han har datteren sin. Ikke veldig oppløftende å ha et forhold annenhver uke.

På 3 år har han ringt 3 ganger når han hadde datteren sin. Det sier ALT om mannen sin hensikt med forholdet!!!!!!!!!!!!!!

Finn deg en annen mann straks!!!!!! Begynn å let og vær forberedt! Jeg snakker av erfaring og du vet med deg selv at dette forholdet ikke er "liv laga"......Det finnes ikke unnskyldninger for denne mannen.....

Gjest Anti kvinnemafian

Nei, jeg sier ikke at det er bedre.

Jeg hadde akkurat vært og handlet meg middag, fordi jeg ikke regnet med å høre fra ham, nå når han har hentet datteren sin. Hadde jeg ikke det gjort, kan det hende jeg hadde snudd og heller kjøpt meg den hamburgeren sammen med de.

Jeg synes det ville vært hyggelig om han ringte og spurte meg, og ikke ringe når det var fare for at jeg hadde sett dem. På 3 år, har han ringt meg 3 ganger når han har datteren sin. Ikke veldig oppløftende å ha et forhold annenhver uke.

Jeg lurer på en annen ting.... Har du fått hilst på annen familie? Får du være med i familieselskaper, bryllup og andre begivenheter?

Du har et forhold annenhver uke, skriver du. Hvem står for mesteparten av kontakten?

Gjest Anti kvinnemafian....

Så koselig å få "natte" fra kjæresten. Hører ikke fra ham, hverken på sms eller telefon. Kun et "natta" hvis jeg sender et god natt først.

Jeg sier det igjen - begynn å let etter en annen mann. Venner, bekjente, jobb, sonder terrenget på internett. Lag deg en profil uten bilde og oversend det på forespørsel. Du ødelgger bare livet ditt med denne mannen....

Gjest Anti kvinnemafian

Jeg skimtet de da jeg omtrent var forbi, og de satt og snakket med noen jeg ikke aner hvem er.

Når han gjør det på den måten, blir jeg usikker, og går heller hjem.

Han ber seg til meg på middag når jeg har ungene. Poenget er, at han aldri inklurderer meg og mine barn i noe, mens de skal ha med seg alt vi gjør, samt ha samme "behandling" av min familie som det vi får.

En ting er at vi inkluderer, men jeg hadde satt pris på å få litt tilbake. Jeg hører ikke fra ham når han har barnet sitt *(annen hver uke). Hvordan skal vi da bli kjent?

Jeg tror du har skrevet inn før om denne mannen og det er en stund siden....Da skrev du mer utfyllende. Stemmer ikke det? Da må jeg si at jeg er overrasket over at du gidder å være i dette forholdet...som ikke er noe forhold...

Han har det godt. Får komme å gå som han selv vil, og gidder ikke selv å løfte en finger for noe som helst.....

Annonse

Gjest Anti kvinnemafian

Når han går ut og spiser, uten at jeg vet om det, har det blitt til at jeg holder meg unna.

I starten reiste han fra meg og på kafe alene. Ville ikke ha meg med, for det var "hans greie". Når jeg en gang gikk bort til ham da de satt på kafe, for å si hei, ble han sur og sa"Det hjelper visst ikke å gjemme seg".

Hva han mente med det forstår jeg egentlig ikke, men de episodene har gjort meg usikker.

Det at han unngår meg når han har barnet sitt, sårer meg. Vi blir jo aldri skikkelig kjent.

Og ja, da kan jeg nok bli litt furten, som noen kaller det. Men det er nok mer enn bare episoden i dag.

Du har skrevet inn før.... Kjenner også igjen det med at han sitter på kafe.... Bare det han da svarer sier sitt.... Det er mye som ikke er bra med denne mannen og du får bare fortsette å bli behandlet som dritt, fordi det er det han behandler deg som. Sorry altså.....

Herregud, som noen ovenfor skriver- her er kvinnemafian!!! Hørt om å lese mellom linjene eller ta ulike forutsetninger for å svare? Nei, dere "svartmaler" alt og klager over at trådstarter ikke har gitt nok opplysninger......Jeg har skrevet noen innlegg på DOL, og opplevd det samme av de samme signaturene.........Er det helt utenkelig at mannen ikke inkluderer henne, og at hun ikke er en bortskjemt drittkjerring ut i fra hovedinnlegget? Hun har min hele og fulle støtte i å være skuffet over denne mannen. Jeg hadde som noen andre har skrevet vurdert forholdet, fordi han virker ikke så interessert. Hun virker mer som "kjekk å ha" når man etter så mange år ikke blir inkludert....

''Hun virker mer som "kjekk å ha" når man etter så mange år ikke blir inkludert....''

Det står ingenting i hovedinnlegget om at de har vært sammen i flere år og at dette er et mønster.

Det kommer innlegg her fra folk som har vært gift i årevis og fra folk som nettopp har blitt kjærester. Vi kan ikke bruke fantasien fritt hver gang. Jeg og flere ser litt annerledes på trådstarters situasjon etter at hun opplyste at dette var et årelangt fenomen, ikke (f.eks.) første sommeren de er kjærester.

Når det er sagt, har jeg selvfølgelig forståelse av at det ikke er så enkelt å komme med en fullstendig, men kort, beskrivelse av et problem mens man er opprørt eller lei seg. Derfor er det da også svært sjelden at jeg tar den oppgitte tonen du bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...