Gå til innhold

Menn vil kose - kvinner vil ha sex

Anbefalte innlegg

Gjest womenwomen

http://www.dagbladet.no/2011/07/08/nyheter/sex/samliv/utenriks/forskning/17230587/

Min personlige erfaring er den motsatte. Altså - ikke at kvinner ikke vil ha sex, men de setter det i en større følelsesmessig sammenheng, og de vil gjerne kose og prate etterpå. Hvor er disse kvinnene som bare vil ha sex? :P

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/367024-menn-vil-kose-kvinner-vil-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest womenwomen

De har vært gift i gjennomsnitt 25 år :P

Det var den gruppen som ble undersøkt. Så det kan vel tenkes de har andre forventninger enn kvinner du finner ute på byn.

Ojda. Hadde visst klart å overse det. Gift i 25 år ja. Da har vel kvinnen rukket å totalfeminisere mannen i likestillingens navn tenker jeg. Og når det virkelig går opp for henne hva hun har gjort, forvandler hun seg fra kjælen pusekatt til en maskulin sexmaskin for å riste maskuliniteten inn i mannen igjen. Rollebytte, voila!

Gjest Hulderen

Ojda. Hadde visst klart å overse det. Gift i 25 år ja. Da har vel kvinnen rukket å totalfeminisere mannen i likestillingens navn tenker jeg. Og når det virkelig går opp for henne hva hun har gjort, forvandler hun seg fra kjælen pusekatt til en maskulin sexmaskin for å riste maskuliniteten inn i mannen igjen. Rollebytte, voila!

Så lenge det er en feminin og en maskulin part i ekteskapet, vil det være balanse. Kanskje de har byttet frem og tilbake flere ganger? 25 år er lang tid...

Gjest womenwomen

Så lenge det er en feminin og en maskulin part i ekteskapet, vil det være balanse. Kanskje de har byttet frem og tilbake flere ganger? 25 år er lang tid...

Det spiller ingen rolle hvem som er feminin og hvem som er maskulin? Eh...

Og om det skulle være så hyppige rollebytter må det vel være fare på ferde?

Gjest Hulderen

Det spiller ingen rolle hvem som er feminin og hvem som er maskulin? Eh...

Og om det skulle være så hyppige rollebytter må det vel være fare på ferde?

Har det funket i 25 år, så funker det vel i 25 til?

Du, jeg bare spøker. Når du kom opp med en så vill teori som at kvinnen hadde overfeminisert mannen, så måtte jeg bare trekke den videre.

Se på hvilke land som var med i undersøkelsen: USA, Japan, Brasil og Spania. Jeg tror vel ikke de svarer helt representativt. Spesielt ikke Japan, som har et normt krav om velykkethet. De har vel svart det de trodde forskeren ønsket å høre. Menn er superelskere om de er opptatt av kos og kyss, kvinner om de ikke er det. Bare se på deg selv, du lurte med en gang på hvor du kunne finne slike kvinner.

Annonse

Gjest womenwomen

Har det funket i 25 år, så funker det vel i 25 til?

Du, jeg bare spøker. Når du kom opp med en så vill teori som at kvinnen hadde overfeminisert mannen, så måtte jeg bare trekke den videre.

Se på hvilke land som var med i undersøkelsen: USA, Japan, Brasil og Spania. Jeg tror vel ikke de svarer helt representativt. Spesielt ikke Japan, som har et normt krav om velykkethet. De har vel svart det de trodde forskeren ønsket å høre. Menn er superelskere om de er opptatt av kos og kyss, kvinner om de ikke er det. Bare se på deg selv, du lurte med en gang på hvor du kunne finne slike kvinner.

Så det var en spøk altså? :P Jo, det er mye tvilsomt av forskning/undersøkelser/statistikk og premisser/forutsetninger/rammebetingelser for disse. Og ja, jeg tror du har et stort poeng mht. undersøkelsen. Men det finnes da kvinner som bare vil ha sex, men selv har jeg sett lite til dem. Ikke at jeg leter heller, men jeg er rett og slett nysgjerrig :)

Gjest Hulderen

Så det var en spøk altså? :P Jo, det er mye tvilsomt av forskning/undersøkelser/statistikk og premisser/forutsetninger/rammebetingelser for disse. Og ja, jeg tror du har et stort poeng mht. undersøkelsen. Men det finnes da kvinner som bare vil ha sex, men selv har jeg sett lite til dem. Ikke at jeg leter heller, men jeg er rett og slett nysgjerrig :)

Jepp, jeg gikk over fra å svare seriøst i mitt første svar, til å spøke.

Joda, det finnes kvinner som bare vil ha sex, og det finnes menn som er glad i kos. Dessuten finnes det kvinner som liker variasjon. Noen ganger vil de ha forspill og kos etterpå, andre ganger er det veldig godt med bare en kjapp en.

Det er vel noe med at når man har vært gift en del år, så kjenner man hverandre så godt og er så trygge på seg selv, at man gjør det man ønsker, uten å vurdere så mye.

Myten om at kvinner foretrekker langt forspill, masse kyssing og kosing etc er vel for lengst avlivet. Min erfaring er at mange vil ha noe hardt i seg ganske fort uten mye sommel. Selv er jeg ganske kosete av meg, hvordan det er med andre menn aner jeg ikke.

Gjest womenwomen

Jepp, jeg gikk over fra å svare seriøst i mitt første svar, til å spøke.

Joda, det finnes kvinner som bare vil ha sex, og det finnes menn som er glad i kos. Dessuten finnes det kvinner som liker variasjon. Noen ganger vil de ha forspill og kos etterpå, andre ganger er det veldig godt med bare en kjapp en.

Det er vel noe med at når man har vært gift en del år, så kjenner man hverandre så godt og er så trygge på seg selv, at man gjør det man ønsker, uten å vurdere så mye.

It's a wild world! :P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...